رئیس پارک علم و فناوری گلستان:

رئیس پارک علم و فناوری گلستان گبا اشاره به معضلات مدرک‌گرایی صرف، گفت: دوره درس خواندن و کسب علم بدون توانایی تعریف و حل مسئله، به سرآمده است.

دوره درس خواندن بدون توانایی تعریف و حل مسئله، به سرآمده است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، مهدی غفاری بعدازظهر شنبه در آئین افتتاحیه رویداد استارتاپ‌ویکند دانشگاه گلستان اظهارکرد:: تصور عمومی این است که مشکل اصلی کسب و کارها، نداشتن سرمایه یا منابع مالی است اما بعد از سال‌ها فعالیت در بین استارتاپ‌ها می‌توان ادعا کرد که مشکل کسب و کارها پول یا سرمایه نیست بلکه مشکل این است که کسب و کارهایی که ارزش آفرینی بالایی داشته باشند را کم داریم.

وی افزود: کسانی که در زمینه استارتاپ‌ها فعالیت می‌کنند باید نیازهای جامعه را بشناسند و کسب و کارهای خود را براساس همین نیازها ایجاد کنند.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان با اشاره به حضور تیم‌های سرمایه‌گذاری در استان گفت: سه تیم سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها تا پایان ماه جاری در استان حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: یکی از این تیم‌ها روز گذشته در استان مستقر شده، تیم سرمایه‌گذاری دیگری ۲۱ اردیبهشت‌ماه در استان حضور پیدا خواهد کرد و بیش از هزار میلیارد تومان برای گردش مالی استارتاپ‌ها هزینه خواهد کرد، ضمن اینکه یک تیم سرمایه‌گذاری از چین هم به استان گلستان سفر خواهد کرد.

غفاری گفت: توانمندی شناخت مساله، تعریف و پیداکردن راهکار و حل مساله، از مهم‌ترین اصول فعالیت کسب و کارها است؛ در صورت توجه نکردن به این موضوعات، کسب و کارها نمی‌توانند موفق باشند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار