معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان:

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: مسوولیت مطالعه طرح احیای روستای گردشگری و طبیعت‌گردی آشوراده به‌عنوان یکی از مصوبات سفر استانی رییس جمهور، به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شد.

مسوولیت مطالعه طرح طبیعت‌گردی آشوراده به بنیاد مسکن واگذار شد

به گزارش گلستان 24، سیدمهدی مهیایی اظهار کرد: فرصت زمان پیش‌بینی‌شده برای مطالعه این طرح بین پنج تا ۶ ماه است.

وی ادامه داد: انجام این طرح به‌عنوان یکی از تاکیدات رییس جمهور در بازدید میدانی از جزیره آشوراده موجب جذب سرمایه گذاران، گردشگران و رونق اقتصادی منطقه خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان هم گفت: مطالعه اجرای این طرح با بهره‌گیری از کارشناسان خبره استان در روزهای آینده آغاز خواهد شد.

سیدمحمد حسینی هم افزود: فرصت در نظر گرفته‌شده برای مطالعه طرح طبیعت‌گردی آشوراده پنج ماه است که امیدواریم در زمان تعیین شده به پایان رسیده و برای تصویب نهایی به شورای عالی محیط زیست کشور ارسال شود.

وی ادامه داد: چشم‌انداز مطالعه و اجرای طرح طبیعت‌گردی در جزیره آشوراده ایجاد روستای هدف گردشگری غیردائم با در نظرگرفتن همه کاربری های موردنیاز است.

طرح ملی گردشگری و طبیعت‌گردی آشوراده به عنوان یکی از آرزوهای قدیمی مردم گلستان برای اجرا با موانع زیادی روبه‌رو بود که با اهتمام دولت سیزدهم این مشکلات در حال برطرف شدن است.

آیت الله رییسی در بازدید اسفند ماه سال ۱۴۰۰ از جزیره آشوراده براجرای سریع این طرح تاکید کرد و گفت: اجرای طرح گردشگری نباید معطل بماند و باید از این امکان عظیم خدادای استفاده کرد .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار