رئیس اداره حمل و نقل راهداری گلستان خبرداد؛

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: ۱۲ هزار و ۶۹۵ دستگاه سبک و سنگین محصولات بهاره گلستان را جابجا می کنند.

فعالیت ۱۲ هزار ناوگان باری برای جابجایی محصولات کشاورزی گلستان

بع گزارش گلستان 24، محسن یازرلو  اظهارکرد: شرایط خوبی در کشت برخی محصولات نظیر سیب زمینی و چغندرقند در استان داریم و برای حمل و نقل آنها به همت و تلاش مضاعف از سال قبل شرکت ها نیاز است.

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: در نشست هماهنگی و برنامه ریزی حمل محصولات کشاورزی با صنوف و انجمن ها و شرکت های حمل و نقل استان، میزان برداشت سیب زمینی و چغندرقند ۱۲۰ هزار تن بیان شد.

وی در عین حال برداشت برخی دیگر از محصولات از قبیل گندم و کلزا را مطلوب توصیف نکرد و ادامه داد: ناوگان باری که این محصولات را امسال حمل و نقل می کنند ۱۲ هزار و ۶۹۵ دستگاه سبک و سنگین هستند.

یازرلو از شرکت های حمل و نقل خواست که در بحث صدور بارنامه نهایت حساسیت را داشته و همچنین اتفاقات تا رسیدن کالا به مقصد را هم رصد کنند.

به گفته وی، رفع مشکل حمل بدون بارنامه یکی از مطالبات اصلی شرکت های حمل و نقل است که با راه اندازی سامانه های داپ، سامانه wlm و کارت هوشمند در حال برطرف شدن است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار