سند راهبردهای پیشرفت جهادی آزادشهر از سال ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۴ توسط بخشی از جامعه نخبگانی استان مبتنی بر مزیت‌های نسبی و زیست بوم منطقه تهیه و امروز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رونمایی شد.

سند راهبردهای پیشرفت جهادی آزادشهر رونمایی شد

به گزارش گلستان 24، فرماندار آزادشهر در نشست شورای اداری این شهرستان اظهارکرد: این سند شامل سیاست‌های پیشرفت منطبق با اسناد بالادستی، نگاه ویژه به معیشت مردم و اقشار کم درآمد و مبارزه با فساد، تقویت طهارت اقتصادی و روحیه جهادی و مردمی بودن در میان مدیران است.

سید جواد کریمی افزود: در این سند چشم انداز شهرستان در هفت حوزه اقتصادی، اجتماعی، کشاورزی، گردشگری، فرهنگی، محیط زیست و زیرساخت انرژی مبتنی بر مزیت‌های منطقه تا سال ۱۴۰۴ دیده شده و همه نهادها وظیفه دارند در اجرای برنامه‌های خود استفاده از این سند را لحاظ کنند.

فرماندار آزادشهر همچنین از سپاه شهرستان به دلیل همکاری خوب در اعزام بسیجیان و مردم به مرقد امام راحل و از دستگاه قضایی به دلیل اقدامات شاخص در برخورد با اراذل و اوباش و عرضه کنندگان مواد مخدر قدردانی کرد و گفت: با تمام اقدامات انجام شده این شهرستان برای اراذل و اوباش، سارقان و توزیع کنندگان موادمخدر امن نیست.

کریمی همچنین از اقدامات بسیار خوب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و شرکت آب و فاضلاب و برق در رفع تنش آبی روستاها و برخی نقاط شهر آزادشهر قدردانی کرد و افزود: بعد از سال‌ها عملیات فیبرنوری شهرستان در حال انجام است و امیدواریم این طرح قبل از سفر رییس جمهور به استان پایان یابد.

وی با اشاره به آغاز پیش ثبت نام کاندیداهای انتخابات با هماهنگی ستاد انتخابات وزارت کشور از ۱۶ مرداد، بیان کرد: رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت چهار رکن اصلی انتخابات است و همه دستگاه‌های مرتبط وظیفه دارند بر اساس این محورها اقدامات خود را برنامه ریزی کنند.

فرماندار آزادشهر با تاکید بر اینکه هر فردی در انتخابات شرکت کند و توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شود برای همه محترم است، گفت: مجریان انتخابات باید در سلامت کامل و بی طرفی نقش آفرین باشند و استفاده از امکانات دولتی به نفع کاندیدای خاص به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

کریمی افزود: مشارکت مردم در انتخابات از دیگر راهبردهای اساسی برگزاری این رویداد سیاسی است لذا باید در کنار پرهیز از جانبداری، خدمات صورت گرفته در حل مشکلات و کمک به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اطلاع رسانی شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار