فرماندار کلاله:

فرماندار کلاله گفت: ۴۳ واحد خبازی شهری و روستایی این شهرستان به دلیل عملکرد خوب و کیفیت مناسب نان تولیدی بر اساس موقعیت جغرافیایی سهیمه آرد تشویقی بین ۲ تا ۳۰ کیسه دریافت گرفتند.

۴۳ نانوایی کلاله سهیمه آرد تشویقی گرفتند

به گزارش گلستان 24، فرهاد شیبک امروز در نشست هماهنگی نظارت بر حمل آرد خبازی‌های کلاله اظهارکرد: ۱۴۳ نانوایی دولتی، ۴۷ نانوایی نیمه دولتی و ۲۱ نانوایی سوپرآزادپز در مناطق شهری و روستایی شهرستان فعال است که به ترتیب نان با قیمت‌های ۱۰ و ۲۰ هزار ریال در نانوایی‌های نوع یک و ۲ و با قیمت بین ۵۰ تا ۷۰ هزار ریال در نانوایی‌های سوپرآزادپز عرضه می‌کنند.

وی افزود: در نتیجه تشدید نظارت‌ها بر عملکرد نانوایی‌ها برای جلوگیری از افزایش صفوف مقابل خبازی‌ها، در چند روز اخیر برای ۱۱ واحد به دلیل کم فروشی، رعایت نکردن دستورعمل‌ها و تعطیلی خودسرانه پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

فرماندار کلاله گفت: با توجه به تشدید نظارت‌ها، صفوف مقابل نانوایی‌های شهرستان کاهش یافته و مردم بدون نگرانی می‌توانند نان مصرفی خود را خریداری کنند.

وی افزود: دولت سیزدهم که با شعار مردمی بودن و فساد ستیزی وارد عرصه شده است برای جلوگیری از هدر رفت آرد، طرح هدفمندی مدیریت آرد و نان را در کشور اجرایی کرد.

شیبک ادامه داد: دولت به منظور تامین نان مردم، یارانه ۱۰ برابری به آرد می‌دهد تا نانوا بپزد و به مردم عرضه کند اما برخی افراد به‌دنبال سودجویی از این مساله هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار