رئیس اداره سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری گرگان:

رئیس اداره سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری گرگان از طرح سرمایه گذاری تفریحی، توریستی و گردشگری در آبشار مصنوعی ناهارخوران گرگان خبر داد.

بازسازی آبشار مصنوعی ناهارخوران با طرح سرمایه گذاری شهرداری گرگان

به گزارش گلستان 24،  بیژن مومنی پیرامون بازسازی پروژه آبشار سوخته مصنوعی ناهارخوران گفت: بازسازی و ترمیم آبشار مصنوعی قطعی است و با رایزنی‌های انجام شده و یک سرمایه گذار برای ساخت پروژه جایگزین در این مکان اعلام آمادگی کرده است.

مومنی افزود: طرح سرمایه گذاری ساخت رستوران و مجتمع تفریحی و گردشگری در محوطه آبشار مصنوعی بلوار ناهارخوران پیش بینی شده است که می بایست در مرحله نخست در کمیته فنی منابع طبیعی مطرح و تایید شود تا قابلیت اجرایی پیدا کند.

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به واگذاری مدیریت و بهره برداری از دو پارک جنگلی «النگدره» و «ناهارخوران» در قرارداد ۱۵ ساله به شهرداری گرگان، سرمایه گذاری در این مناطق با هدف بهره مندی بیشتر شهروندان در دستور کار  قرار گرفته است.

مومنی اظهار کرد: طبق کتابچه منابع طبیعی و با توجه به قرارداد جدید منابع طبیعی و شهرداری در سالجاری، ناهار خوران و پارک جنگلی النگدره با بهره برداری مختلف اعم از ایجاد کلبه های اقامتی و اردویی به مدت 15 سال به صورت اجاره به شهرداری گرگان واگذار شده است.

مومنی با اشاره به ضرورت توجیه اقتصادی طرح های توجیهی سرمایه گذاران در مورد طرح های واگذار شده به شهرداری گفت: همه سرمایه‌گذاران بومی و استانی می‌توانند با مشارکت در پروژه‌های بزرگ شهری، زمینه‌های توسعه شهر گرگان را مهیا کنند.

وی بیان کرد: محوطه آبشار ناهارخوران و اطراف آن در زمینی به مساحت ۵ هکتار نیازمند سرمایه گذاری در حوزه کمپینگ های محل اقامت مسافران و شهروندان و طرح تفریحی و گردشگری است.

گفتنی است، آبشار صخره‌ای بلوار ناهارخوران که سال گذشته با سهل انگاری یک مسافر دچار حریق شد، سیمای بصری ناخوشایندی به جا گذاشته است.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار