شهردار گرگان:

شهردار گرگان از تبدیل وضعیت حدود 300 نفر از کارکنان شهرداری مرکز استان طی یکسال اخیر خبر داد.

300 نفر از کارکنان شهرداری گرگان در یکسال اخیر تبدیل وضعیت شده اند

به گزارش گلستان 24، سید محمدرضا سیدالنگی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگر شهرداری گرگان با تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر اظهار کرد: از مهرماه سال گذشته موضوع تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر مطابق با بند دال قانون بودجه مجلس در دستور کار قرار شهرداری گرگان قرار گرفت.

سیدالنگی افزود: در این رابطه طی کمتر از یکسال، حدود 300 نفر تبدیل وضعیت شدند و شهرداری گرگان نخستین دستگاهی در استان است که برای این تعداد از پرسنل خود اقدام کرده است.

وی در خصوص تبدیل وضعیت شوندگان این مرحله بیان کرد: 93 نفر از نیروهای خدمات شهری، 42 نفر از حوزه فضای سبز، 22 نیروی نگهبان، 20 راننده و 13 نفر از محل جایگاه های سوخت در این مرحله تبدیل وضعیت شده اند.

وی با بیان اینکه نگران پایمال شدن حقوق کارکنان شرکتی بودیم، اظهار کرد: به ازای هر میز و صندلی که در پشت آن قرار گرفته ایم، 72 شهید خون داده اند و ما باید قدردان این نعمت باشیم.

شهردار گرگان با تشکر از حمایت استانداری گلستان گفت:  طالبی (مدیر هسته گزینش استانداری) و همچنین نمایندگان مجلس در تصویب و اجرای این اقدام پیگیری بسیاری انجام دادند و احکام 150 نفر در یک مرحله صادر شد.

سیدالنگی در پایان بر سلامت کاری، شفافیت، صداقت و عملکرد صحیح کارکنان تأکید کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار