رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان از سفر داوود منظور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه در روز پنج‌شنبه ۱۳ مهرماه به استان گلستان خبر داد.

جزئیات سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه به گلستان

به گزارش گلستان 24،  علیرضا نورانی اظهار کرد: سفر رییس سازمان برنامه و بودجه با هدف افتتاح پروژه‌های مهمی نظیر فاز یک شبکه جمع‌آوری و تاسیسات فاضلاب شهر گنبدکاووس و بازدید از طرح‌های زیرساختی مهم در پیشرفت استان گلستان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: حضور در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و بررسی موضوعات مهمی نظیر آب و راهکارهای رشد تولید با هدف آماده‌سازی گلستان در جهش اقتصادی از دیگر برنامه‌های سفر منظور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان است.

نورانی گفت: مشی سازمان برنامه و بودجه کشور در دوره جدید مدیریتی و در آستانه‌ی برنامه هفتم کاهش فاصله بین نظام برنامه‌ریزی و در سطوح ملی و استانی است و سفر رییس سازمان با هدف دستیابی به راهکارهای عملیاتی در رفع موانع پیشروی پیشرفت کشور و استان‌ها صورت می‌پذیرد.

گلستان چهارمین مقصد سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان‌ها پس از سفر به استان‌های آذربایجان‌غربی، خراسان‌شمالی و خراسان‌رضوی است.

وی ادامه داد: سفر ایشان و بررسی مشکلات پیشرو و پایش اقدامات به انجام رسیده می‌تواند عامل تسریع‌کننده در پیشرفت استان شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار