مدیر کل صمت گلستان:

مدیرکل صنعت و معدن و تجارت گلستان از نمایشگاه تخصصی صنایع به‌عنوان فرصتی برای معرفی ظرفیت‌ها یادکرد و گفت: این رویدادها مانند دروازه‌ای است که ورود مستمر به بازار جهانی را ساده‌تر می‌کند.

رویدادهای نمایشگاهی دروازه‌ ورود به بازار جهانی است

به گزارش  خبرنگار گلستان 24، درویش علی حسن‌زاده با بیان اینکه سومین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های واحدهای کوچک و متوسط آبان‌ماه در گلستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این رویدادها مانند دروازه‌ای است که ورود مستمر به بازار جهانی را ساده‌تر می‌کند.

وی ایجاد فضای رقابتی سالمـ بین تولیدکنندگان را از دیگر مزایای چنین رویدادی برشمرد و افزود: نمایشگاه‌ها مزیت‌های متعددی برای کسب‌وکارها و نقش پررنگی در جذب مشتریان بالقوه دارند.

مدیرکل صنعت و معدن و تجارت گلستان ادامه داد: منظور از مشتریان بالقوه، بازدیدکنندگانی هستند که از نمایشگاه و غرفه‌ها دیدن می‌کنند و می‌توانند در آینده دور یا نزدیک به مشتری تبدیل شوند.

وی کسب اعتبار را مزیتی دیگر برای واحدهای تولیدی دانست و گفت: نمایشگاه این امکان را فراهمـ می‌کند تا بازدیدکنندگان، شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران از نزدیک با کسب‌وکار صنایع شوند.

حسن‌زاده ادامه داد: در چنین رویدادهایی واحدهای صنعتی از ظرفیت‌های همـ مطلع شوند و حتی گاهی در بحث تأمین مواد اولیه نیازهای یکدیگر را تکمیل می‌کنند.

وی اضافه کرد: سومین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های واحدهای کوچک و متوسط یک فرصتی است که هیئت‌های تجاری  سرمایه‌گذاران خارج از استان و حتی خارج از کشور از این نمایشگاه بازدید کرده و از پتانسیل‌های صنایع استان مطلع شوند.

مدیرکل صنعت و معدن و تجارت گلستان با بیان اینکه نخستین نمایشگاه خدمات کسب‌وکار همـ‌زمان با سومین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های واحدهای کوچک و متوسط برگزار می‌شود، افزود: ظرفیت‌هایی که در حوزه خدمات کسب‌وکار منجر به تسهیلگری می‌شود، در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

وی با بیان اینکه واحدهای صنعتی داخل شهرک صنعتی و سایر فعالـان اقتصادی استان با این ظرفیت آشنا می‌شوند، افزود: در چنین شرایطی از ظرفیت‌های داخل استان به نحو احسن استفاده خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار