مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان از برگزاری سومین نمایشگاه واحدهای کوچک و متوسط و اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار استان در محل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی گلستان خبر داد.

سومین نمایشگاه واحدهای کوچک و متوسط در گلستان برگزار می شود

به گزارش گلستان 24، شهمردای معرفی توانمندی صنایع کوچک و متوسط استان را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد و اظهار کرد: دعوت از هیأت تجاری خارجی برای بازدید از نمایشگاه و آشنایی با پتانسیل‌های صنعتی استان از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه به شمار می‌رود.

وی برگزاری جلسات مشاوره‌ای با هدف دعوت از مدیران دستگاه‌های اجرایی برای طرح مشکلات از سوی تولیدکنندگان و صنعتگران استان را از برنامه‌های جانبی این رویداد اعلام کرد و افزود: تلاش می‌شود تا با دعوت از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه تولید امکان نشست‌هایی با صاحبان صنعت میسر شود تا مشکلات این حوزه در کمترین زمان ممکن بررسی و رفع شود.

شهمرادی اضافه کرد: همچنین در این نمایشگاه برنامه ریزی هایی برای برپایی تورهای صنعتی از سایر استان‌ها به گلستان با هدف معرفی توانمندی‌های استان انجام شده است.

زمان برگزاری نمایشگاه را ۲۳ تا ۲۶ آبان ماه اعلام کرد و افزود: علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۶ الی ۲۱ از نمایشگاه بادید کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار