رئیس پارک علم و فناوری گلستان:

رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: نمایشگاه هفته پژوهش گلستان از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۵ آذرماه به مدت چهار روز در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار خواهد شد.

نمایشگاه هفته پژوهش گلستان از ۱۲ آذر شروع به کار می کند

به گزارش گلستان 24، مهدی غفاری اظهار کرد: نمایشگاه هفته پژوهش استان از ۱۲ الی ۱۵ آذرماه به مدت چهار روز در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان افزود: نمایشگاه امسال با حضور دانشگاه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، مراکز تحقیقاتی، شتاب دهنده‌ها و استارتاپ‌ها و واحدهای فناور در ۲۲ غرفه از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۵ آذرماه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی گفت: این نمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه با حضور استاندار گلستان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و روسای دانشگاه‌های استان در محل سوله ورزشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افتتاح خواهد شد.

غفاری ادامه داد: تعداد ۱۲ کارگاه آموزشی و پنل تخصصی با موضوعات مختلف و حضور صاحب‌نظران و اساتید حوزه‌های مربوطه طی چهار روز در محل نمایشگاه برگزار می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: بازدیدکنندگان این نمایشگاه همچنین می‌توانند با مراجعه به غرفه فن‌بازار منطقه‌ای گلستان از مشاوره‌های تخصصی با موضوعاتی از قبیل ثبت اختراع، ثبت شرکت، دانش‌بنیان شدن، مشاوره عمومی کسب‌وکار و آشنایی با خدمات و حمایت‌های پارک علم و فناوری استفاده کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار