شهردار گرگان:

شهردار گرگان از برپایی هفت بازارچه نوروزی در راستای ساماندهی دستفروشان و جلوگیری از سد معبر و هم چنین کمک به رونق کسب و کارهای کوچک خبر داد.

۷ بازارچه نوروزی با هدف ساماندهی دستفروشان در گرگان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش گلستان 24، سیدمحمدرضا سیدالنگی گفت: شهرداری با شعار " گرگان، شهر پاکیزه" به استقبال عیدنوروز و بهار رفته است و در راستای این شعار اقدامات متنوعی از جمله راه‌اندازی بازارچه‌های نوروزی و شب‌بازارها را در دستور کار دارد.

وی هدف از راه‌اندازی بازارچه‌های نوروزی را رونق کسب و کارهای کوچک، کمک به اقتثاد خانواده، ساماندهی دستفروشان و جلوگیری از سد معبر عنوان کرد و افزود: تعدادی از این بازارچه‌ها از ۵ اسفند کار خود را آغاز کرده است و تعدادی دیگر نیز فردا ( سه‌شنبه ۱۵ اسفند) افتتاح می‌شود تا میزبان شهروندان باشد.

شهردار گرگان بیان کرد: بازارچه خیابان ولیعصر (عج)، محوطه پارکینگ طبقاتی عدالت ۱۷، بازارچه واقع در بلوار هیرکان، خط سعدآباد و محوطه بازار هفتگی و بازارچه واقع در خیابان امام خمینی (ره) آفتاب ۱۱ در روزهای گذشته افتتاح شده است.

وی گفت: فردا بازارچه واقع در خیابان امام خمینی (ره) بین آفتاب ۹ و ۱۱ راه‌اندازی می‌شود. دو شب بازار واقع در میدان کریمی، خیابان مطهری شمالی و بلوار ۵ آذر، محوطه پارکینگ روباز آذریکم نیز برای تسهیل دسترسی شهروندان به بازارچه‌ها در ایام منتهی به ماه مبارک رمضان و عید نوروز دایر است.

وی افزود: در محور گرگان به آق‌قلا، دوربرگردان دوم نیز مکانی برای ساماندهی وانت‌های بارفروش پیش‌بینی شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار