رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از ارائه خدمات دندانپزشکی با تعرفه دولتی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد و گفت: در این مرکز خدمات مختلف دندانپزشکی با تعرفه دولتی و کیفیت مطلوب ارائه می‌شود.

ارائه خدمات با تعرفه دولتی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان

به گزارش گلستان 24، دکتر میثم ملازم اظهار کرد: دانشکده دندانپزشکی یکی از دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی گلستان است و در بخش آموزشی و ارائه خدمات تخصصی فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به گله‌مندی برخی شهروندان از تاخیر در نوبت‌دهی درمانگاه دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشگی گلستان گفت: نوبت صبح درمانگاه دندانپزشکی آموزشی و نوبت بعد از ظهر مربوط به دندانپزشکان متخصص است و شهروندانی که از وضعیت نوبت‌دهی گلایه دارند احتمالا در شیفت آموزشی به درمانگاه مراجعه کردند.

رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان به استقبال زیاد شهروندان از درمانگاه دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان اشاره کرد و توضیح داد: از آنجا که مراجعه مردم به درمانگاه زیاد است روند نوبت‌دهی طولانی می‌شود.

ملازم با بیان اینکه دانشجویان دندانپزشکی در شیفت صبح فعالیت می‌کنند، توضیح داد: تعرفه‌های دریافت‌شده از بیماران در این درمانگاه دندانپزشکی براساس تعرفه دولتی است که مصوب هیات وزیران است.

وی متذکر شد: در بخش آموزشی که دانشجویان سال آخر دندانپزشکی فعالیت دارند تعرفه‌های مصوب از بیماران دریافت نمی‌شود؛ در واقع خدمات دندانپزشکی در نوبت صبح(آموزشی) تقریبا رایگان است و بیمار تنها یک بخش اندکی از تعرفه مصوب را می‌پردازد.

رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تاکید کرد: متخصصان دندانپزشکی در نوبت عصر از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در درمانگاه دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در گرگان حضور داشته و براساس تعرفه دولتی به شهروندان خدمات ارائه می‌کنند البته تعرفه بخش تخصصی با تعرفه بخش آموزشی متفاوت است.

ملازم با بیان اینکه درمانگاه دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در بین مردم ناشناخته است، گفت: متذکر شد: از آنجا که در این مرکز تعرفه‌ها پایین است برخی از مردم تصور می‌کنند هنگام جرم‌گیری و ارائه دیگر خدمات از مواد باکیفیت استفاده نمی‌شود در حالی که در درمانگاه زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی گلستان همه مواد باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و به جرات می‌توانم اعلام کنم مواد دندانی استفاده شده در این درمانگاه از بسیاری از بخش‌های خصوصی کیفیت بالاتری دارد.

وی با اشاره به اینکه پذیرش بیماران در درمانگاه دندانپزشکی گرگان همه روزه از ساعت هشت صبح آغاز می‌شود، تصریح کرد: یکی از بخش‌های اصلی ما در دانشکده دندانپزشکی ارائه خدمات به کودکان و اطفال است.

به گفته رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان؛ بخش‌های مختلف از جمله تشخیص بیماری‌های دهان و دهان، بخش جراحی دهان و فک و صورت، پروتزهای دندانی، ارتودنسی، بخش کودکان، بخش ترمیمی، عصب‌کشی، ایمپلنت و لثه در درمانگاه دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان فعال است و کمبود نیروی متخصص به آن شکل وجود ندارد.

درمانگاه دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در گرگان در شهرک شهریار و شهریار پنج مستقر است و همه شهروندان حتی افراد فاقد بیمه درمانی می‌توانند از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار