مدیرکل حمل و نقل و پایانه های گلستان خبرداد:

مدیرکل حمل نقل و پایانه های استان گلستان از حضور بخش خصوصی در کمیته حمل و نقل ستاد سفرهای نوروزی استان گلستان خبرداد.

فعالیت بخش خصوصی در کمیته حمل و نقل ستادخدمات سفر گلستان

به گزارش گلستان24،مهدی میقانی، ظهر جمعه، در بازدید از ستاد خدمات اجرایی سفر در جمع خبرنگاران، هدف کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر را تسهیل در تردد و افزایش ایمنی مسیرها عنوان و اظهار کرد: برنامه­ ریزی برای بهره برداری از حداکثر ظرفیت دستگاه های دولتی و شرکت های بخش خصوصی فعال در حوزه حمل و نقل زمینی، دریایی، هوایی و ریلی انجام شده است.

وی افزود: ارتقای ایمنی سفر ها و سطح کمی و کیفی خدمات حمل و نقل و نظارت بر عملکرد شرکت ها و موسسات فعال در این حوزه از اهداف دیگر تشکیل کمیته خدمات حمل و نقل در ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه ها و رئیس کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان تصریح کرد: بهره گیری  از طرح نوروزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده­ ای و اهتمام به اجرای موثر آن، آماده سازی ترمینال ها و پایانه ها مسافری اتوبوسرانی، راه آهن، اسکله ها و فرودگاه ها از مهمترین اقدامات کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی سفر است.

میقانی اظهار کرد: هماهنگی درباره تامین روشنائی محورهای مواصلاتی بین استانی و شهرستانی و باز بینی آن، هماهنگی درباره رفع نواقص و تهیه و ساخت تابلوهای راهنمای مسیر و علائم ترافیکی از دیگر فعالیت های کمیته خدمات حمل و نقل استان گلستان است.

وی افزود: راه اندازی اکیپ های تعمیرات سیار و گشت در مسیرهای مواصلاتی، بهره گیری از طرح نوروزی امداد خودروی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، ایران خودرو و سایپا، تشکیل ستاد تاخیر های پروازی و رسیدگی جدی به موضوع در خدمات حمل نقل هوایی، استقرار دفتری در معرض دید مسافران در ترمینالهای مسافری زمینی،دریایی،هوایی ریلی برای مراجعه  مسافران و گردشگران برای  کسب اطلاعات  و یا ارائه انتقادات، شکایات و غیره و راه اندازی اکیپ سیار امدادی  حمل و تعمیرات و گشت در مسیر های درون و برون شهری با استفاده از ظرفیت و امکانات  نمایندگان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در استانها  و سایر واحد های امداد خودرویی نیز از وظایف کمیته حمل و نقل است.

میقانی تاکید کرد:  موضوع حمل نقل اعم از حمل نقل و ترافیک جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی در این کمیته و موضوع ساماندهی حمل نقل و ترافیک درون شهری در کمیته خدمات انتظامی امنیتی و ترافیک شهری، پیگیری می شود.

منبع:مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار