سهرابی اعلام کرد:

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: دولت با افزایش ده درصدی قیمت پنبه و دانه های روغنی و تدارک کافی نهاده های تولید خصوصا بذور اصلاح شده، کودهای شیمیایی، تسهیلات سرمایه در گردش و تسهیلات خرید ماشین آلات و ادوات دنباله بند برنامه خوداتکایی روغن و کنجاله و پنبه مورد نیاز کشور را سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال آغاز کرده است.

قیمت تضمینی پنبه و دانه های روغنی در سال زراعی 96 / افزایش 10 درصدی قیمت

به گزارش گلستان24، سهراب سهرابی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان اظهارکرد: یکی از مهمترین راهکارهای پایداری تولید و کاهش خسارات آفات، بیماری های و علف های هرز و افزایش حاصلخیزی خاک و حفظ منابع آب و خاک رعایت الگوی کشت مناسب در استان گلستان است.

قیمت تضمینی پنبه

وی افزود: در همین راستا به منظور حمایت از کشاورزان، دولت با افزایش ده درصدی قیمت پنبه و دانه های روغنی و تدارک کافی نهاده های تولید خصوصا بذور اصلاح شده، کودهای شیمیایی، تسهیلات سرمایه در گردش و تسهیلات خرید ماشین آلات و ادوات دنباله بند برنامه خوداتکایی روغن و کنجاله و پنبه مورد نیاز کشور را سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال آغاز کرده است.

مهندس سهرابی قیمت تضمینی پنبه و دانه های روغنی در سال زراعی 96-95 به شرح ذیل اعلام کرد:

پنبه(وش) 31964 ریال

دانه سویا 24694 ریال

دانه آفتابگردان 26644 ریال

دانه کلزا 27830 ریال

وی ازکشاورزان درخواست کرد برای انعقاد قرارداد و دریافت بذور و کود و تسهیلات بانکی به شهرستانها و مراکز جهاد کشاورزی مراجعه نمایند.

 

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار