وزیر کار ‌در جلسه ستاد ‌اقتصاد مقاومتی گلستان:

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه این همه تخریب برای کسب رای سزاوار دولت نیست، گفت: در استان گلستان ۵۶ هزار شغل ایجاد کردیم و اقدامت خوبی صورت گرفته است.

در استان گلستان ۵۶ هزار شغل ایجاد کردیم/ توسعه گردشگری و بوم گردی محور توسعه استان گلستان است

به گزارش گلستان24، علی ربیعی عصر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال استان گلستان اظهار داشت: بحث شیلات، راه‎آهن و کشت گلخانه‎ای و کارخانه فولاد، پتروشیمی از موضوعاتی است که باید در استان گلستان دنبال شود.

وی تصریح کرد: به دنبال این هستیم که استان را به سمت موضوع گردشگری سوق دهیم و موضوعاتی که می‎توانند به بوم‎گردی تاثیرگذار باشد را دنبال کنیم.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی یادآور شد: صنایع دستی و پوشاک می‎تواند در استان گلستان مورد توجه قرار گیرد و امید داریم با توجه به اینکه بودجه اشتغال را در اختیار داریم گام‎های خوبی در این راستا داشته باشیم.

ربیعی اظهار داشت: ما به جاده‎های بزرگ و پتروشیمی نیاز داریم و آن چیزی که زندگی مردم را تغییر می‎دهد را باید در کشور در نظر بگیریم.

وی گفت: نرخ بیکاری 2 درصدی کار ساده‎ای نیست و متاسف هستم که عده‎ای آماری که بیش از 50 سال مورد اعتبار بوده را مورد شک و تردید قرار می‎دهند و برش‎های شک و تردید به آمار می‎زنند.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی تاکید کرد: در استان گلستان 56 هزار شغل ایجاد کردیم و اقدامت خوبی صورت گرفته است.

ربیعی با بیان اینکه این همه تخریب برای کسب رای سزاوار دولت نیست، افزود: آرزو دارم که خداوند متعال به ما کمک کند که از فقر و رنج مردم کم کنیم و آن چیزی که شایسته ملت ایران است، برسیم.

وی گفت: امید داریم تکاپوی خوبی در جامعه ایجاد کنیم و در کنار این تکاپو برنامه‎ها را به جلو ببریم و بتوانیم آینده خوبی برای کشور رقم بزنیم.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ما اقدامت خوبی در طی 3 سال داشتیم، افزود: تخت‎های بیمارستانی، افزایش اعتبار دفترچه‎های روستایی به بیش از 500 برابر از خدماتی است که اتفاق افتاده است.

ربیعی اظهار داشت: همه دولت‎ها زحماتی کشیدند اما دولتی که کم صداست تنها با نشستن نتوانسته اقداماتی را پیش ببرد.

وی گفت: خداو ند به ما کمک کند و هرگز به مردم دروغ نگوییم؛ دورغ به فقرا بدترین دورغ‎هاست و ما هرگز در کوتاه مدت راهی که بر زیان کشور باشد، انجام نخواهیم داد.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به حقوق‎های نجومی اشاره کرد و افزود: آیا درست است که با چهار اتفاق ناعادلانه که با سنت غلط شکل گرفته بود محکوم کنیم و آیا این درست است.

ربیعی گفت: عهد کردیم براساس عقلانیت کار کنیم و از خدا درخواست داشتیم که به ما توان بیشتری بدهد و ما را محکوم می‎کنند که کار نمی‎کنیم و ما به دنبال این نیستیم که عقب‎رفت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید به جامعه امید بدهیم و این امید به خاطره رهبری، نظام و ولایت است، گفت: ما برای نظام جمهوری اسلامی باید سرمایه جامعه را افزایش بدهیم و باید کاری کنیم که دیگران به ما در آینده بگویند درست کار کردیم.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه از هیچ کوششی برای اینکه کسی کار بهتری انجام بدهد نباید دست بکشیم، گفت: امید داریم به برکت خون شهدا بتوانیم به مردم خدمت بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار