کم کردن چند درصد از اصل پول و سپرده های مردم آن هم بعد مدت 7 ماه دوندگی سپرده گذاران موجب ناراحتی شدید مردم از بانک مرکزی و دولت کنونی شده است.

علت تجمع دیروز سپرده گذاران موسسه کاسپین چه بود؟/ برداشت های غیر مجاز از حسابهای مردم!!

دیروز صبح عده ی زیادی از سپرده گذاران تعاونی اعتباری فرشتگان تحت عنوان موسسه کاسپین در جلوی  یکی از شعب این موسسه در خیابان شالیکوبی دست به تجمع اعتراض آمیز زدند و با سردادن شعار هایی خواستار رسیدگی به حقوق خود شدند.

موسسه کاسپین (9)

در این بین یکی از سپرده گذاران این موسسه  در گفت وگو با خبرنگار گلستان24 اظهار کرد:حدود یکسال است که هر چه دارایی داشته ام در این موسسه سپرده گذاری کرده ام به خیال این که پول هایم در مکانی امن سرمایه گذاری شده است.

او ادامه داد:حدود هفت ماه پیش با انتشار خبری مبنی بر دستگیری تعدادی از مدیران تعاونی فرشتگان که دیگر به عنوان موسسه کاسپین شناخته می شود،موجی از  نگرانی ها را در میان سپرده گذاران فرا گرفت و معلوم شد که دارایی های این موسسه دیگر کفاف سپرده گذارانش را نمی دهد.

موسسه کاسپین (11)

وی افزود:در این 7 ماه من و دیگر سپرده گذاران با هر مشکلی که داشتیم،با پول قرض گرفتن از دیگران برای امرار و معاش این روزها را سپری کردیم بدون هیچ گونه اعتراضی، ولی به یک باره خبر دار شدیدم که پول های سپرده گذاران زیر 10 میلیون توسط موسسه کاسپین داده می شود که این خبر برای افرادی مثل من خیلی خوشحال کننده بود.

این سپرده گذار با تاکید بر اینکه ما هرگز از حق خود نمی گذریم تصریح کرد: زمانی که برای گرفتن  سپرده های خود به این موسسه مراجعه کردم تا 10 میلیون سپرده خود را بگیرم متولیان بانک گفتند تا به الان هرچی سود گرفته ام را از میزان سپرده هایم  کم خواهند کرد، یعنی در حال حاضر تنها 6میلیون در این موسسه دارایی دارم.

موسسه کاسپین (2)

وی گفت: با این وجود یعنی ما 1 سال سرمایه های خود  را به صورت رایگان  به دست این موسسه داده ایم تا برای خودش سرمایه گذاری کند و هیچ سودی عاید ما نشود.

او ادامه داد: اگر مسئولین بانک مرکزی که خود مجوز فعالیت این موسسه را داده اند  نتوانند حق مارا پس بگیرند و سپرده های ما را تمام و کمال بپردازند  مطمئن باشند که مردم جور دیگری رفتارخواهند کرد.

 این شهروند گرگانی در پایان یاد آور شد: ما به پشتوانه ی مجوز بانک مرکزی در این موسسه سپرده گذاری کرده ایم  و از آقای روحانی می خواهیم که به عنوان رئیس دولت پیگیر مطالبات مردم باشد ،زیرا با وجود این مجوز از بانک مرکزی و این کارشکنی ها بانک مرکزی و دولت زیر سوال خواهند رفت.

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار