مدیرعامل بانک شهر خبرداد:

مدیرعامل بانک شهر از رشد سالیانه ٦٠ درصدی منابع این بانک طی سه سال گذشته و مجموع رشد ١٨٠ درصدی منابع در این بازه زمانی خبرداد.

رشد بیش از ١٨٠ درصدی منابع بانک شهر طی ۳ سال گذشته
به گزارش گلستان24 ،  به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حسین محمد پورزرندی، با اعلام این خبر اظهار کرد: منابع بانک شهر در سال ۱۳۹۳ تنها ۱۱ هزار میلیارد تومان بود که در حال حاضر این منابع به ۴۶ هزار میلیارد تومان رسیده است.
 

وی با اشاره به اینکه رشد منابع بانک های دیگر در چند سال گذشته به طور میانگین تنها ۲۰ درصد در سال بوده است، افزود: اما عملکرد موفق بانک شهر در جلب اعتماد مردم طی سه سال اخیر باعث شده است که منابع این بانک به نسبت بانک های دیگر به طور قابل توجهی افزایش یابد.

پورزرندی خاطرنشان کرد: بانک شهر موفقیت های بسیار قابل توجهی را در حوزه های مختلف بانکی کسب کرده و هم اکنون نیز در میان بانک های برتر کشور قرار دارد.

مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر افزایش چشمگیر سرمایه این بانک عنوان کرد: سرمایه پایه بانک شهر هم اکنون در حدود ۱۶ هزار میلیارد ریال است و به زودی به ۲۰ هزار میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت های بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیکی، تامین زیرساخت ها برای راه‌اندازی دستگاه‌های خودبانک شبانه روزی را از جمله اقدامات بسیار مهم از سوی این بانک عنوان کرد و گفت: این سیستم که چند سال بیشتر از عمر آن نمی‌گذرد، از سوی بانک شهر به عنوان نخستین بانک در کشور، راه‌اندازی شد و خوشبختانه با استقبال هموطنان مواجه شده است.

مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد: پیشخوان های شهرنت این بانک نیز هم اکنون به عنوان یک شعبه مستقل بانکی در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به شهروندان سراسر شهرهای کشور هستند.

پورزندی بانک شهر

پورزرندی با اشاره به راه اندازی ۳۵۰ پیشخوان شهرنت در سراسر کشور گفت: از خصوصیات منحصربه‌فرد این پیشخوان‌ها امکان ارائه خدمات کامل بانکی به هموطنان در ترمینال‌ها، فرودگاه‌ها، حاشیه میادین میوه و تره بار، پارک‌ها، مجتمع‌های تجاری، حاشیه شهرها و سایر اماکن فاقد شعب بانکی است.

وی در پایان با اشاره به تغییر نام صندوق گنجینه آرمان شهر به صندوق «گنجینه زرین شهر» افزود: این تغییر نام با توجه به حاشیه هایی که برای یکی از موسسه های مالی و اعتباری اتفاق افتاد و تشابه اسمی که این موسسه به طور کاملا اتفاقی با صندوق گنجینه آرمان شهر بانک شهر داشت، انجام شد.

منبع : مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار