به‌همت سپاه کردکوی صورت گرفت؛

مسؤول بسیج سازندگی کردکوی گفت: نخستین قرارگاه جهادی کردکوی با هدف هم‌افزایی بین دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف شهرستان در حوزه محرومیت‌زدایی توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی ایجاد شد.

راه اندازی اولین قرارگاه جهادی در حوزه محرومیت‌زدایی

به گزارش گلستان24، بسیج سازندگی شهرستان کردکوی در ادامه فعالیت‌های خود و برای افزایش کیفیت و اثربخشی فعالیت گروه‌های جهادی برای نخستین بار اقدام به تشکیل قرارگاه جهادی در این شهرستان کرده است.

مسؤول بسیج سازندگی شهرستان کردکوی عصر امروز در نخستین جلسه قرارگاه جهادی کردکوی که در سپاه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر 50 گروه جهادی در کردکوی تشکیل و شناسنامه‌دار شده‌اند.

محمد لشکربلوکی با گرامیداشت یاد شهید حججی، بیان کرد: نگاه شهید حججی به‌واسطه اردوهای جهادی نسبت به انقلاب و زندگی تغییر کرد، در واقع هر کسی که در این مسیر گام بردارد عاقبت‌بخیر می‌شود.

وی با بیان اینکه مدتی که فعالیت‌های جهادی در کردکوی آغاز شده با اتفاقات و گشایش‌های عجیبی مواجه شدیم، اذعان کرد: قرارگاه جهادی به‌عنوان پشتوانه و هیأت اندیشه‌ورز عمل می‌کند و به طور متمرکز کلیه امورات جهادی، سازندگی و عمرانی از طریق قرارگاه پیگیری خواهد شد.

مسؤول بسیج سازندگی شهرستان کردکوی ابراز کرد: قرارگاه جهادی کردکوی در پنج کمیته شناسایی خیرین، تهیه جهیزیه، عمرانی و ساخت‌وساز، فرهنگی و رسانه‌ای فعالیت خواهد داشت.

لشکربلوکی تصریح کرد: قرارگاه جهادی کردکوی با هدف هم‌افزایی بین بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف شهرستان برای محرومیت‌زدایی ایجاد شده است.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار