با نگاه طنز

با کاهش نرخ تورم همه چیز ارزان شده است و نیازی هم به افزایش حقوق ها نیست. پس مردم در این زمینه مشکلی نخواهند داشت و می توانند بروند با فراغ بال خرید کنند.

کلاس آموزش کاهش هزینه های شب عید

گلستان 24 ، همانطور که می دانید با کاهش نرخ تورم همه چیز ارزان شده است و نیازی هم به افزایش حقوق ها نیست. پس مردم در این زمینه مشکلی نخواهند داشت و می توانند بروند با فراغ بال خرید کنند.

علاوه بر این  مشکل بیکاری هم در سال گذشته به طور کلی حل شد و شاهد رشد چشمگیر اشتغال بودیم. پس دیگر بیکاری هم وجود ندارد که نتواند خرید شب عیدش را انجام بدهد. حال اگر عده ای خودشان نمی خواهند کار کنند این دیگر مشکل خودشان است و به دولت هیچ ارتباطی ندارد!

و مهم تر از موارد قبلی این است که ما توانستیم از رو کود عبور کنیم و دیگر نگرانی در خصوص اقتصاد وجود ندارد.

هزینه های شب عید

با این همه خدمت بزرگی که دولت در حق مردم کرده است واقعاً آدم نمی داند چطور بعضی ها هنوز در خرید شب عیدشان مانده اند و نمی توانند یک کیلو شیرینی هم بخرند! احتمالاً این مشکل از سمت خودِ مردم است. بعضی ها می خواهند بازار را با خود به خانه ببرند و به همین دلیل از خرید اقلام اساسی زندگیشان باز می مانند.

پس بهترین راهکار برای کاهش هزینه های شب عید این است که کمتر ولخرجی کنیم. چرا که تمامی مشکلات اقتصادی ما در همین یکسال اخیر کاملاً حل شده است و دیگر مشکلی وجود ندارد که برویم آن را حل کنیم تا هزینه های شب عید را کاهش بدهیم. در نتیجه تمام مشکلات ما طبق گزارش های مرکز آمار حل شده است و فقط می ماند تبریک سال نو که با نهایت تدبیر و امید به شما مردم عزیز تقدیم می شود.

هزینه های شب عید

ارسال نظر

آخرین اخبار