یادداشت//

دشمن می خواهد از طریق فشار اقتصاد مردم را بر علیه نظام تحریک کند تا اینگونه به اهداف خود برسد ، مدیران نالایق نیز که به هر نحوی به اقتصاد کشور ضربه می زنند هم نقش پیاده نظام دشمن را در کشور اجرا می کنند.

فشار اقتصادی ابزار قدرتمند دشمن در مقابل کشور /اقتصاد نقطه ضعف کشور در برابر قدرت های خارجی/مدیران ناکارآمد عامل اصلی نابسامانی های اقتصادی کشور

محمد امین پیکرستان فعال رسانه ای و فرهنگی در یاداشتی نوشت:از بدر تولد انقلاب اسلامی ایران تا همین امروز فتنه های زیادی بر علیه کشور به وجود آمد تا ریشه های دینی ،اجتماعی،سیاسی،فرهنگی و نظامی جمهوری اسلامی ایران را از جای برکند،اما در هر دفعه دو عامل مشترک این توطئه ها را خنثی می کردند.

این دو عامل یکی حضور و بصیرت بالای مردم و دیگری وجود رهبری صبور و فرزانه در راس نظام بوده است؛به همین علت دشمن تمرکز خود را بر فروپاشی دیواره های  حفاظتی نظام یعنی مردم و رهبری قرار داده است تا با پشت سر گذاشتن این دو دیواره بر اهداف اصلی خود یعنی تسخیر و فروپاشی کشور دست یابد.

این دوعامل مکمل هم هستند و اگر یکی نباشد دیگری ناقص خواهد شد، این دو باید در کنار هم با یک هدف حرکت کنند؛مقام معظم رهبری شخصی است که همواره برای ما بصیرت و دانایی وی ثابت شده زیرا که رهنمود های ایشان راه کاری  مناسب برای زندگی مردم چه در ایران بلکه در تمام کشور های جهان است.

با توجه به وضعیت کنونی جامعه تنها نقطه ضعفی که دشمن می تواند از آن سوء استفاده کند و به نظام ضربه بزند نفوذ در بین مردم و سست کردن آحاد ملت در خصوص حمایت از انقلاب و کشور است.

در آشوب های اخیر هم دیدیم که دشمن توانسته بود با نفوذ در بین مردم و گمراه کردن تعدادی از جوانان خیابان های بعضی از شهر را برای مدتی کوتاه نا امن و در این مدت کوتاه ضربه ی  جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد کند.

در حال حاضر عواملی که می تواند نقطه ضعفی برای نظام باشد معیشت و وضعیت اقتصادی مردم است زیرا که فشار های اقتصادی  می تواند حتی بنیاد خانواده ها را هم بر هم زند؛این مسئله ایجاب می کند،مسئولینی که در راس هستند و اقتصاد کشور در دست آنها است، باید پاسخگوی این بی مدیریتی های اقتصادی باشند.

دولت فعلی که حدود 5 سال است اقتصاد کشور را در دست داشته است هنوز نتوانسته مشکلات معشیتی مردم را بر وقف مراد کند بلکه این مشکلات را بدتر از قبل کرده،این فشار ها در حدی بوده که مردم در این خصوص دست به اعتراض زدند.

به هر حال در حال حاضر مقصر تمام مشکلات اقتصادی کشور دولت و مجلس است، زیرا که آنها زمان لازم را برای انجام کارها داشته اند و معنایی ندارد که بخواهند مشکلات را بر گردن  افراد قبل از خود بیاندازند.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    به هر حال در حال
    اشتباه!

آخرین اخبار