مسئول سابق بسیج اساتید استان گلستان؛

علی اصغر نصرالله نژاد با اشاره به وضعیت فعلی کشور،گفت: اگر دولت در جهت اقتصاد مقاومتی باشد و مردم را وارد ظرفیت های اقتصادی کند،مشکلات کشور حل خواهد شد.

اقتصادی  مقاومتی درون زاعاقلانه ترین نگاه برون رفت از وضعیت فعلی است/باید خائنین  به کشور را شناخت و آنها را رسوا کرد

به گزارش گلستان24؛علی اصغر نصرالله نژادعضو هیئت علمی دانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورزی گرگان در گفت و گو با خبرنگار ما در رابطه با راه های برون رفت از مشکلات اقتصادی، اظهار داشت:حضور مردم در فعالیت های اقتصادی می تواند به رفع مشکلات کمک زیادی کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورزی گرگان با اشاره به مشکلات اقتصادی  کشور،اعلام کرد: درباره مشکلات اقتصادی، حضرت آقا از مدت ها قبل هشدار داده بودند و دشمن دلخوش به نقاط ضعف ما بود تا در زمان‌مناسب سوءاستفاده کرده و ضربه نهایی را بزند. 

 نصرالله نژاد در رابطه با رویکرد های اقتصادی در کشور، گفت:دو نگاه کلان اقتصادی در کشور وجود دارد نگاه اول تسلیم غرب شدن و نرمش داشتن است که نگاه غلطی هست،زیرا دشمن وعده می دهد اما بعد از رسیدن به اهداف همه تعهداتش را نقض می کند مانندبرجام.

وی در ادامه تصریح کرد:عاقلانه ترین‌نگاه ،نگاه به اقتصاد مقاومتی درون زا است و نگاه به درون مشکلات ما را حل می کند؛دولت با همکاری ملت و سپردن کارهای اقتصادی به مردم، توان حل مشکلات را پیدا می کند‌ و باید همه قوای دولت مقننه، مجریه و قضائیه به بهترین شکل ممکن ایفای نقش کنند و بهترین راه حل ارائه بدهند.

 نصرالله نژاد درباره نگاه به غرب اعلام داشت: این‌نگاه که باید سرمایه گذاری خارجی بیاوریم، غلط است و باید تصحیح شود.

این استاد دانشگاه نقص های موجود در کشور را نقص افراد دانست و افزود: اگر نقصی در کشور هست  نقص افراد است نه جمهوری اسلامی!افرادی هستند که برای کسب رای  برخورد تزویرانه و منافقانه دارند و حرف و عمل شان در اعتقادات شان یکی نیست؛ عده ای براساس موج سواری مسئولیت می گیرندو بعد از مدتی مثل خس و خاشاک از ملت جدا می شوند.

وی با اشاره به مسیر حرکت جمهوری اسلامی اعلام کرد :ریل انقلاب توسط حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه ای چیده شده است و الان نیازی به سیاست گذاری توسط  قوای مقننه و مجریه نیست.

 مسئول سابق بسیج اساتید استان گلستان، دادن امتیاز به دشمن برای رفع بهانه را مردود خواند واعلام کرد: اینکه می خواهند اقداماتی کنند و امتیازاتی بدهند تا از دشمن بهانه را بگیرند. یک راهبرد غلطی هست،دشمن اول هسته ای را بهانه می کند بعد از مدتی موشکی،‌سپس حضور در عراق و سوریه و یمن بهانه دشمن، جمهوری اسلامی است

نصرالله نژاد در پایان افزود:باید ید واحده باشیم و هرکسی مسئولیتی پذیرفت باید در چارچوب حضرت سیاست های حضرت امام و  تحت امر او حرکت کند،باید این خائنین‌ را بشناسیم و به همه اطرافیان گوشزد و آنان را طرد و با این تفکر پوسیده و روشنفکر مریض مبارزه کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار