فرمانده سپاه نینوا گلستان:

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به درایت و هوشیاری علمای شیعه و تسنن در حوادث اخیر، گفت: انسجام و وحدت گلستانی‌ها موجب شد تا دشمن در حوادث اخیر دستاوردی نداشته باشد.

وحدت گلستانی‌ها دست دشمن را در حوادث اخیر خالی گذاشت

به گزارش گلستان 24؛ سردار علی ملک‌شاهکویی امروز شنبه ۵ آذر در همایش اقتدار بسیج در حسینیه ثارالله گرگان اظهار کرد: در حوادث و اغتشاشات اخیر گلستان تاکنون امن‌ترین استان در بین سایر استان‌های کشور بود، با وجود آنکه تمامی تهدیدات در گلستان وجود دارد اما خداوند ما را یاری کرد و توانستیم حوادث اخیر را به خوبی پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از هر حادثه تلخ در حوادث اخیر انسجام خوبی در گلستان شکل گرفت و همه با یکدیگر متحد شدند، تاکید کرد: مقام ارشد استان گلستان به همراه نیروی انتظامی، بسیج، قضات دادسراهای عمومی گلستان، دادستان‌ها، دادگستری در کنار سپاه بودند و در صحنه دستور قضایی صادر می کردند، همچنین مدیران کل و دستگاه‌های اجرایی در بحث خودحفاظتی اقدام بزرگی انجام دادند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان متذکر شد: اولین نقطه‌ای که بعد از زاهدان مورد توجه دشمن قرار داشت گالیکش بود اما برخلاف تصورات دشمنان و معاندین، آب از آب تکان نخورد و همراهی و وحدت علمای شیعه و تسنن به کمک آمد و توطئه‌های دشمنان خنثی شد.

شاهکویی با تاکید بر اینکه ابعاد و پشت پرده‌های حوادث اخیر باید برای مردم تشریح شود، تصریح کرد: در جریانات اخیر، در سطح کشور از جمله استان گلستان فتنه‌های گوناگونی رخ داد و می‌توان گفت این فتنه پیچیده‌ترین طراحی دشمنان بود که البته باز هم در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام مانده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در چند جبهه مردم را درگیر خود کرده بود تا مسئولان از برنامه‌های خود عقب بمانند، گفت: با بصیرت و درایت هوشمندانه مقام معظم رهبری توطئه دشمنان بی‌نتیجه ماند که پس از آن دشمن با استفاده از ظرفیت کومله، تکفیری‌ها و منافقین برای ضربه به انقلاب اسلامی به میدان آمد که باز هم شکست خورد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه انسجام و وحدت گلستانی‌ها موجب شد تا دشمن در حوادث اخیر دستاوردی نداشته باشد، ابراز داشت: همراهی همه به ویژه علمای اهل سنت و تشیع در گلستان باعث شد تا از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

شاهکویی بسیج را یکی از معجزات امام(ره) برشمرد و تاکید کرد: بسیج در میادین مختلف نقش‌آفرینی کرد و اگر بسیج وجود نداشت در راهبردهای انقلاب اسلامی با مشکل مواجه می‌شدیم.

وی در پایان پنجم آذر؛ سالروز قیام مردم گرگان را گرامی داشت و یادآور شد: در روز قیام مردم گرگان بیش از ۱۴ نفر به شهادت رسیده و بیش از ۱۵۰ نفر در راه دفاع از انقلاب اسلامی جانباز و مجروح شدند.

انتهای پیام/ایسنا

 

ارسال نظر

آخرین اخبار