خبرگزاری شبستان: سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: مسئولان بالادستی از جایگاه خود سوء استفاده نکنند و کار را شفاف سازی کنند.

قانون خط قرمز همه اعضای شورا/ مسئولان بالادستی از جایگاه خود سوء استفاده نکنند

به گزارش گلستان24،محمود ربیعی، سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان، شب گذشته (23 دی) در سی و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص یکی از لایحه ها گفت: در برخی از پروژه ها فقط دو پیمانکار  شرکت می کنند که این موضوع با خود بدبینی و بی اعتمادی مردم نسبت به مسئولان را درپی خواهد داشت.

 

وی افزود: بد عمل کردن مسئولان باعث شده تا مقام معظم انقلاب در فشار قرار گیرد و عده ای از جوانان به خیابان ها آمدند که همه آن ضد انقلاب نیستند بلکه برخی از آنها امیدی به آینده ندارند.

 

ربیعی اظهار داشت: اکنون ما شاهدیم که در مجلس شورای اسلامی حقوق کارگران به میزان 900 هزار تومان تصویب شده اما خود از حقوق دیگری برخوردار هستند. مسئولان بالادستی از جایگاه خود سوء استفاده نکنند و کار را شفاف سازی کنند.

 

وی تصریح کرد: برخی از کارها باعث می شود که مردم نسبت به ما بدبین شوند که باید این را مورد توجه خود قرار داد.

 

سنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: باید در هرمنطقه از شهر گرگان یک نفر بگذاریم تا شکایات مردم را به ما ارجاع دهد.

 

وی افزود: در مناقصات باید نظارت درستی صورت گیرد و باتوجه به کمیسیون مربوطه کار به صورت شفاف انجام شود.

 

 ناصر گرزین، عضو شورای اسلامی شهر گرگان در ادامه گفت: تمام فعالیت های شورا قانونی است و اگر برخلاف قانون عمل کنیم خودمان مهتم شناخته خواهیم شد.

 

وی با اشاره به اینکه مناقصات و معاملات از یک قانونی برخوردار هستند، افزود: قانون، نصاب را در بحث معاملات پیش بینی کرده که باید دو یا سه بار در روزنامه های کشوری انجام شود، اگر در مناقصات و موضوعات مختلف خلاف قانون عمل شده ما وظیفه داریم.

 

سعید رحیمی، عضو شورای اسلامی شهر گرگان نیز گفت: بهترین راه، راه اعتدال است است.

 

وی با اشاره به اینکه قانون خط قرمز همه اعضای شورای اسلامی محسوب می شود، افزود: کار باید مطابق قانون انجام شود در غیر این صورت به عنوان ممانعت از حق شناخته خواهد شد.

 

شبستان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار