عضو شورای اسلامی شهر کردکوی:

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی با بیان اینکه بنده از عملکرد شورای پنجم شهر کردکوی رضایت کامل ندارم، گفت: انتخاب دو سرپرست، سه شهردار و دو دبیر شورا طی بازه زمانی پنج ماهه گویای عملکرد شورای شهر کردکوی است.

عملکرد شورای شهر کردکوی رضایت‎بخش نیست/ دودستگی و عدم تعامل در شورای پنجم شهر کردکوی پُررنگ است

به گزارش گلستان 24،رسول فیروزیان،، اظهار کرد: تاکنون از عملکرد شورای پنجم شهر کردکوی رضایت کامل ندارم، گرچه اقداماتی صورت گرفته اما اقدامات انجام‎شده در حد انتظارات بنده و وعده‎هایی که به مردم دادیم، نبود.

وی در خصوص دودستگی و ترکیب سه به دو ایجاد شده در شورای پنجم شهر کردکوی، گفت: ما برای رفع دودستگی و ترکیب سه به دو در شورای پنجم شهر کردکوی تلاش فراوانی داشتیم متأسفانه تلاش‎های بنده و عضو دیگر شورای اسلامی شهر کردکوی بی‎اثر ماند و به نظر می‎رسد این روند همچنان تداوم یابد.

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی با بیان اینکه دودستگی و عدم تعامل در شورای شهر کردکوی یک نکته منفی در عملکرد ما محسوب می‎شود، بیان کرد: متأسفانه عدم تعامل در شورای پنجم شهر کردکوی پررنگ است و به نظر می‎رسد سه عضو دیگر شورای شهر کردکوی نمی‎خواهند بنده و «رضا روشناسان» دیگر عضو شورا را در مجموعه شورای شهر کردکوی هضم کنند.

فیروزیان متذکر شد: در حال حاضر خروجی و تصمیمات شورای پنجم سه نفره است و وحدت، تعامل و تصمیم جمعی در شورای شهر کردکوی حاکم نیست.

وی به انتخاب «محمد کیاء» به‎عنوان شهردار منتخب کردکوی اشاره و ابراز کرد: در صورتی که انتخاب «محمدکیاء» به‎عنوان شهردار کردکوی از سوی سه عضو شورای شهر  یا شهردار منتخب به ما اطلاع داده می‎شد به طور قطع شهردار منتخب با پنج رأی انتخاب می‎شد و مردم جای خالی تعامل و وحدت را در شورای شهر کردکوی حس نمی‎کردند، در عین حال پس از انتخاب شهردار با تمام توان و در راستای منافع شهر با شهردار منتخب همراه خواهیم بود.

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی با بیان اینکه شهر کردکوی با توجه به معضلات و مشکلاتی که دارد پنج ماه از شهرداری‎های استان عقب مانده است، خاطرنشان کرد: براساس توافق صورت گرفته بین اعضای شورای شهر کردکوی «ذبیح‎الله مهقانی»، «پوریا میرزازنجانی» و «بهروز کوه‎نشین» به‎عنوان سه گزینه پیشنهادی شهرداری کردکوی مطرح شدند و بنا بود در روز تعیین شده طرح‎ها و برنامه‎های خود را به صورت شفاهی ارائه کنند.

فیروزیان ادامه داد: با وجود معرفی و انتخاب سه گزینه برای شهرداری کردکوی، در روز مقرر هیچ نامه مکتوبی برای تشکیل جلسه از سوی هیئت رئیسه به اعضای شورای شهر کردکوی و سه گزینه پیشنهادی ارسال نشد و جلسه لغو شد که ما هنوز از علت لغو آن جلسه اطلاعی نداریم.

وی بیان کرد: پس از جلسه لغو شده، جلسه دیگری مبنی بر انتخاب شهردار تشکیل شد و در آن جلسه «سیدمحمدرضا شریف‎موسوی» »محمد کیاء» را به‎عنوان شهردار منتخب کردکوی معرفی کردند.

* انتخاب 2 سرپرست و 3 شهردار در مدت 5 ماه گویای عملکرد شورای شهر کردکوی است/ شورای شهر کردکوی در انتخاب شهردار ناموفق بوده است

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی با بیان اینکه بنده و عضو دیگر شورای اسلامی شهر کردکوی در خصوص انتخاب «محمد کیاء» به‎عنوان شهردار کردکوی کاملاً بی‎اطلاع بودیم، یادآور شد: با توجه به اینکه بنده و عضو دیگر شورای اسلامی شهر کردکوی هیچ‎گونه اطلاعی مبنی بر انتخاب آقای کیاء به‎عنوان شهردار نداشتیم و با شهردار سابق بندرترکمن در حال مذاکره بودیم در آن جلسه به «پوریا میرزازنجانی» رأی دادیم و به این ترتیب «محمد کیاء» با سه رأی به‎عنوان شهردار کردکوی معرفی و انتخاب شد.

فیروزیان با بیان اینکه امروز «محمد کیاء» منتخب هر پنج عضو شورای شهر کردکوی است، متذکر شد: بنده با تمام توان از شهردار منتخب کردکوی حمایت خواهم کرد چراکه اعتقاد دارم موفقیت ایشان موفقیت شهر کردکوی است.

وی تصریح کرد: مردم در محافل گوناگون عملکرد پنج ماهه شورای پنجم شهر کردکوی را در انتخاب سه شهردار و دو سرپرست شهرداری و دو دبیر شورای شهر می‎پنداشتند که این نوع نگاه برای ما آزاردهنده بود و ما را در انتخاب شهردار منتخب بیشتر مُصر می‎کرد.

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی با بیان اینکه انتخاب دو سرپرست، سه شهردار و دو دبیر طی بازه زمانی پنج ماهه گویای عملکرد شورای پنجم شهر کردکوی است، مطرح کرد: گام نخست پس از پیروزی در انتخاب شورای شهر انتخاب شهردار توانمند و قوی بود که متأسفانه ما در این بخش با مشکل مواجه شدیم و در اصلی‎ترین وظیفه شورای شهر که انتخاب شهردار است ناموفق بودیم گرچه معتقدم «محمد کیاء» گزینه موفقی برای شهرداری کردکوی است./فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار