سهرابی در یادواره شهدای گمنام گرگان؛

آئین یادواره شهدای گمنام و جاوید الاثر شهرستان گرگان امشب با حضور مسئولان استانی و خانواده های شهدا در امامزاده عبدالله گرگان برگزار شد.

وصایای شهدا ما را به خدا و قیامت نزدیک می‌کند / بهترین عمل زنده نگاه داشتن یاد شهدا است

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت‌الاسلام سهراب سهرابی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در آئین یادواره شهدای گمنام و جاوید الاثر شهرستان گرگان اظهار داشت: بهترین عمل این است که در راه شهدا گام برداریم و یاد و خاطره شهدا را فراموش نکنیم.

وی تصریح کرد:‌ امروز با توجه به گسترش فضای مجازی خاطرات و وصایای شهدا قابل دسترس است و باید جوانان ما را به سمتی سوق دهیم که خاطرات و وصایای شهدا را مطالعه کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان ادامه داد: وصایای شهدا ما را به خدا و قیامت نزدیک می‌کند و سبب می‌شود که زندگی پرسعادتی داشته باشیم. شهدا از ‌زندگی و هستی خود گذشتند تا یک کشور اسلامی و قرآنی داشته باشیم و تحت سیطره استکبار نباشیم.

وی به رشادت‌های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شهدا از ما می‌خواهند ادامه دهنده راه آنها باشیم و باید به گونه‌ای عمل کنیم که فعالیت‌های ما با محوریت شهدا گره بخورد.

وی خانواده شهدا را گنجینه گران‌بها در جامعه دانست و افزود:‌ بهترین نامی سربندهای رزمندگان ما که در دوران دفاع مقدس وجود داشت و به آن علاقمند بودند سربنده یا فاطمه الزهرا(س) بود ‌و شهدای ما با تاسی از این بانوی بزرگ اسلام در مسیر جهاد گام برداشتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان به تدفین شهدای استان گلستان در بقاع متبرکه اشاره کرد و گفت:امید داریم با ادامه راه شهدا ادامه دهنده مسیر نورانی انبیا‌ء وائمه اطهاره(ع)‌ باشیم و می‌توانیم با این سیره به ربوبیت نزدیک شویم.

انتهای پیام/


منبع : گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار