فرماندار کردکوی گفت: از سال ۱۳۹۲ تا بهمن ماه امسال در شهرستان کردکوی ۲۸۴ پروژه عمرانی در شهرستان کردکوی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

۲۸۴ پروژه عمرانی در شهرستان کردکوی افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ مجتبی جمالی در نشست ‌هم‌اندیشی با اصحاب رسانه گلستان ضمن گرامیداشت روز زن و مادر اظهار داشت: این نشست به منظور قدردانی از فعالیت‌های رسانه‌ها در شهرستان کردکوی بود و احساس دینی نسبت به مجموعه رسانه‌های شهرستانی داشتم که در ایام دهه فجر پوشش رسانه‌ای خوبی داشتند.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های عمرانی شهرستان کردکوی را جمع‌بندی کردیم و از سال 1392 تا بهمن سال 1396 توانستیم در شهرستان کردکوی 284 پروژه عمرانی را افتتاح و کلنگ‌زنی کنیم.

فرماندار کردکوی ادامه داد: از ابتدای سال 1392 تا بهمن سال 1396 در شهرستان کردکوی 436 پروژه اقتصادی و عمرانی را افتتاح و کلنگ‌زنی کردیم که اعتبار آن بالغ بر 334 میلیارد تومان است.

جمالی با بیان اینکه در ایام دهه فجر تنها یک کلنگ‌زنی داشتیم و از آغاز پروژه‌هایی که ممکن بود به پایان نرسد خودداری کردیم، افزود: در سطح شهرستان با همه رسانه‌ها ارتباط داشتیم و امید داریم که ظرفیت کردکوی پردازش شود و تخریب و آسیب زدن به جامعه جبران آن سخت است و باید به آن دقت کنیم.

وی افزود: کردکوی قابلیت توسعه دارد و در یک‌سری از شاخص‌ها مقام نخست را در استان داریم و باید به این حوزه‌ها توجه شود و نباید اجازه دهیم که وجهه شهرستان کردکوی با بزرگ‌نمایی‌ها خراب شود. 

فرماندار کردکوی یادآور شد: هنرمندان و ورزشکاران خوبی در شهرستان داریم و باید به ظرفیت‌های شهرستان کمک کنیم ، 

جمالی به ازدواج زوج خبرنگار شهرستان کردکوی در تپه نورالشهدا گرگان اشاره کرد و افزود:‌ با توجه به این اقدلم تحسین‌برانگیز ارزشی و در مسیر توسعه ازدواج آسان که فاطمه رائیجی یانسری خبرنگار شهرستان کردکوی داشتند و با توجه به ایام گرامیداشت روز زن در مراسمی از این بانوی خبرنگار به مناسبت گرامیداشت روز زن تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار