فردا

کارشناس هواشناسی گلستان گفت: با توجه به نفوذ سامانه سرد و ناپایدار که از شب گذشته وارد استان گلستان شد انتظار داریم که طی 24 ساعت آینده آسمان استان گلستان بارانی باشد.

آسمان گلستان بارانی است
به گزارش گلستان ۲۴ ؛  محمد بلبلی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته شاهد نفوذ سامانه سرد و ناپایدار در سطح استان گلستان بودیم و این سامانه تا فردا در گلستان فعال است و انتظار داریم که طی 24 ساعت آینده، آسمان استان گلستان بارانی باشد.

وی با بیان اینکه دمای هوای شهرستان گرگان 6 درجه سانتیگراد گزارش شده است، تصریح کرد: در شهرستان گرگان رطوبت نسبی 98 درصد و آسمان ابری و بادی آرام گزارش شده است.

کارشناس هواشناسی گلستان ابراز کرد: دمای هوای شهرستان گرگان در مقایسه با روز گذشته در همین ساعت چهار درجه سانتیگراد کاهش داشته است.

بلبلی خاطرنشان کرد: طی شبانه‌روز گذشته گرم‌‌ترین شهر استان گلستان شهر مراوه‌تپه با دمای 25 درجه سامتیگراد بالای صفر گزارش شد.

وی اذعان کرد: طی شبانه‌روز گذشته شهرستان گرگان با دمای 6 درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین شهر استان گلستان گزارش شد.

کارشناس هواشناسی گلستان ابراز کرد: از شب گذشته با نفوذ هوای سرد و ناپایدار در سطح استان گلستان شاهد ابرناکی آسمان و بارش پراکنده باران، وزش باد و کاهش نسبی دمای هوا در برخی نقاط استان گلستان بودیم.

بلبلی اذعان کرد: طی 24 ساعت آینده انتظار داریم که آسمان ابری همراه با رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات استان گلستان شاهد بارش پراکنده برف را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت آینده در برخی نقاط استان گلستان هوا مه‌آلود را تجربه خواهیم کرد، یادآور شد: گاهی اوقات وزش باد نسبتا شدید در سطح زمین را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع : فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار