آتش به اختیار برای محرومیت زایی؛

تعدادی از دانشجویان بسیجی گنبدکاووس، با گذشتن از تفریح و آسایش در کنار خانواده با حضور در روستاهای محروم، لحظاتی شیرین در خدمت رسانی به مردمی بی ریا و نوروزی متفاوت را رقم زدند.

نوروزی متفاوت که در روستاهای محروم گلستان رقم خورد + تصاویر

به گزارش گلستان 24 ؛  مسئول دفتر بسیج گنبدکاووس گفت: این بانوان جهادگر بسیجی در کنار برگزاری کلاس های آموزشی درسی ،و فرهنگی ورزشی از جمله کلاسهای ریاضی و قرآن و زبان خارجه و  اجرای جشن های مذهبی ، قرائت ادعیه و ... در راستای اقتصاد مقاومتی نیز علاوه بر آموزش های هنری به آموزشِ پرورش قارچ، خیاطی و نمد دوزس پرداختند.

qaboosnameh 1

رضا ممشلی افزود: آگاهی بخشی در راستای حمایت از کالای ایرانی از دیگر برنامه های اجرا شده از این سوی این گروههای جهادی است و همچنین فیلم های جشنواره عمار در راستای روشنگری و افزایش آگاهی مردم در روستای حسین آباد اکران شد.

وی تصریح کرد: مطالبه گری و پیگیری مشکلات روستا یکی از اساسی ترین برنامه های گروههای جهادی است که در برنامه نوروزی نیز در روستاهای حاجی آباد، هادی آباد و حسین آباد با همت این خواهران بسیجی به آن پرداخته شد.

ممشلی اضافه کرد: بررسی وشناسایی مشکلات روستا از جمله آب،تلفن، جاده، جمع آوری زباله ها، افراد فاقد شناسنامه و دفتر چه بیمه در روستای حسین آباد و بررسی مشکلات جاده ،طرح هادی،مشکل کمبود معلم، نداشتن روحانی و عدم برگزاری نماز جماعت در روستای هادی آباد از جمله مسائلی است که از سوی گروههای جهادی مستقر در این روستاها شناسایی و در حال پیگیری است.

گفتنی است نوروز امسال بیش از 40 نفر از خواهران بسیج دانشجویی گنبدکاووس در قالب اردوهای جهادی به روستاهای محروم اعزام شدند.

qaboosnameh 2

qaboosnameh 4

qaboosnameh 5

qaboosnameh 6

qaboosnameh 7

qaboosnameh 8

qaboosnameh 9

qaboosnameh 10

qaboosnameh 11

qaboosnameh 12

qaboosnameh 13

qaboosnameh 14

qaboosnameh 15

qaboosnameh 16

qaboosnameh 17

qaboosnameh 18

qaboosnameh 19

qaboosnameh 20

qaboosnameh 21

qaboosnameh 22

qaboosnameh 23

qaboosnameh 24

qaboosnameh 25

qaboosnameh 26

qaboosnameh 27

qaboosnameh 28

qaboosnameh 29

qaboosnameh 30

qaboosnameh 31

انتهای پیام/


منبع : قابوس نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار