رئیس دانشگاه منابع طبیعی گرگان:

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: از دانشگاهیان در سال ۹۷، انتظار دارم با همکاری بیشتر، وظایف محوله را انجام دهند و در جهت رفع نیاز‌های جامعه گام بردارند تا از هدر رفت منابع کشور جلوگیری شود.

پیگیری انجام پروژه‌های عمرانی اولویت سال جدید دانشگاه گرگان است

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ مراسم دید و بازدید نوروزی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، امروز در سالن خلیج فارس برگزار شد.

رئیس دانشگاه در این مراسم گفت: تجهیز آزمایشگاه ها، احداث گلخانه آموزشی- تحقیقاتی، پیگیری ساخت پایلوت پلنت صنایع غذایی و کارگاه صنایع چوب و ادامه فاز ۲ مجموعه ورزشی دانشگاه و... در سال ۹۷ جز اولویت‌های دانشگاه هستند.
علی نجفی نژاد افزود: احداث یک سالن چند منظوره که هم قابلیت عرضه تولیدات و سایر محصولات مورد نیاز دانشگاهیان را داشته باشد و هم محلی برای برگزاری نمایشگاه‌های متفاوت باشد از دیگر اولویت‌های حوزه عمرانی دانشگاه خواهد بود.
وی بیان کرد: در فعالیت‌های حوزه آموزشی و پژوهشی، نیازمند تحول اساسی هستیم، وجود پژوهشکده و گروه‌های پژوهشی برای رفع نیاز‌های جامعه از طریق علم و دانش در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، محسوس است. از مجموعه دانشگاهیان در سال ۹۷، انتظار دارم با همکاری، همفکری، هم اندیشی و هم دلی بیشتر، وظایف محوله را انجام دهند و در جهت رفع نیاز‌های جامعه گام بردارند تا از هدر رفت منابع کشور جلوگیری شود.
نجفی نژاد گفت: سال گذشته، سالی پرکار برای دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، بود که در آن فعالیت‌های مختلفی در حوزه ارتباط با صنعت، ایجاد زمینه‌های کارآفرینی دانشجویان، ارتباط با مردم از طریق خانه طبیعت و... انجام دادیم.
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی توضیح داد: پروژه‌های دانشکده جنگل و منابع طبیعی، هم اکنون فاز ۱ خود را پشت سر گذاشتند و با تخصیص اعتبار ان شاا... در سال ۹۷ به بهره برداری خواهند رسید.
وی افزود: فاز نخست مجموعه ورزشی دانشگاه که شامل سالن‌های ورزشی است طی ۲ هفته آینده تجهیز خواهد شد که امیدواریم با بهره برداری از این مجموعه ورزشی، موضوع ورزش در میان دانشجویان و کارکنان توسعه یابد
در ادامه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: اساتید دانشگاه با تدریس رسته‌های منابع طبیعی می‌توانند جلوه‌های حضرت حق و تعالی روح را به دانشجویان بیاموزند.
حجت الاسلام نامدار گفت: امیدواریم همکاران در سال جدید در برنامه‌های دانشگاه و فعالیت‌هایی که به ارائه محصولات جدید و رفع نیاز‌های جامعه و مردم کمک کند حضور پررنگ تری داشته باشند.
انتهای پیام/
 

ارسال نظر

آخرین اخبار