نماینده اسبق گرگان و آق قلا در پاسخ به ادعا های اعلمی؛

نمایند سابق شهرستان های گرگان و آق قلا گفت: اگر مسئولین دانشگاه منابع طبیعی گرگان با علم بر اینکه اعلمی رد صلاحیت شده او را دعوت کرده اند خطای بزرگی بوده است. اما اگر اینگونه نبوده٬ باید دقت شود در مناظرات بعدی برای دعوت اشخاص٬ سابقه آنها مورد توجه قرار گیرد.

دعوت از شخصی که صلاحیت او مورد تایید نظام نیست، خطای بزرگی بود/ هر کجا توفیقی بدست آوردیم به برکت اسلام و سخنان امام بوده است

 به گزارش گلستان24 به نقل از تیتر آزاد٬ حجت الاسلام والمسلمین سید علی طاهری٬ نمایند سابق شهرستان های گرگان و آق قلا در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با سخنان اخیر علی اکبر اعلمی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اظهار کرد: بحث مناظره در دانشگاه ها کار بسیار ارزشمندی است و باید فضای دانشگاه ها٬ فضای نقد و بحث باشد٬ ولی دعوت شخصی که صلاحیت او مورد تایید نظام نیست، قطعا اینچنین اتفاقاتی را در بر خواهد داشت.

سید علی طاهری

طاهری ادامه داد: بعد از این اتفاق٬ بحمد ا... مسئولین دانشگاه موضع خوبی گرفتند و تجمعات خوبی در داخل شهر و دانشگاه انجام شد٬ البته انتظار هم همین بود٬ اما تعجب ما از سکوت کسانی است که در بیت حضرت امام هستند و عدم واکنش کسانی که در استان ما٬ در سر سفره امام نان می خورند.

نماینده اسبق شهرستانهای گرگان و آق قلا، افزود: مردم باید آنها را مورد سوال قرار دهند که چرا خود را پیرو خط امام می دانند و نان سر سفره امام می خورند٬ اما هیچ سخنی در برابر این توهین ها نگفته و هیچ اقدامی نکرده اند.

وی در ادامه گفت: امیدوارم که مسئولین دانشگاه ها دقت بیشتری کنند و افرادی را برای مناظره دعوت کنند که صلاحیت آن ها مورد تایید نظام باشد. بحمد ا... در هر دو جناح افراد متین٬ عاقل و معتقد به نظام وجود دارد٬ پس نباید اینگونه افرادی که انقلاب و امام این انقلاب را زیر سوال می برند٬ دعوت کرد٬ بلکه باید آنها از جامعه ترد کرد٬ مگر توبه کنند. 

حجت الاسلام طاهری در پاسخ به سوالی مبنی این که آیا احتمال داشت این ماجرا از پیش طراحی شده باشد؟، گفت: اگر مسئولین دانشگاه با علم بر اینکه اعلمی رد صلاحیت شده او را دعوت کرده اند خطای بزرگی بوده است. اما اگر اینگونه نبوده٬ باید دقت شود در مناظرات بعدی برای دعوت اشخاص٬ سابقه آنها مورد توجه قرار گیرد.

نماینده اسبق شهرستانهای گرگان و آق قلا در جواب به این سوال که چرا این افراد استان گلستان را برای این سخنان انتخاب می کنند؟ بیان کرد: چون آنها در استان ما دارای یک پایگاه قوی هستند و احساس می کنند با اتکا به پشتیبانه ای که دارند می توانند راحت تر حرف بزنند. در مقابل طیف حزب الهی، بسیجی و انقلابی در استان کم نیستند و در این سال ها بیشتر مورد اقبال مردم قرار گرفته اند.

وی تصریح کرد: امیدوارم بصیرت مردم روز به روز افزایش یابد تا این افراد که می خواهند از غفلت و بی توجهی مسئولین و عدم آگاهی برخی از مردم استفاده کنند و فضای استان را غبار آلود کنند، نتوانند به هدف شوم خود برسند.

حجت الاسلام طاهری در پاسخ به ادعای اعلمی گفت: ایراد کار آنجا است که سخنان اسلام٬ امام٬ قرآن و مقام معظم رهبری را روی زمین گذاشتیم.

نماینده اسبق شهرستانهای گرگان و آق قلا ادامه داد: در همه دولتها فراز و نشیب هایی بوده است و هر کجا که توفیقی داشته ایم به برکت اسلام و عمل به حرف های امام و رهبری بوده است و هر کجا که به مشکل خورده ایم ناشی از بی اعتنایی به رهنمودهای آنها است.

وی افزود: قطعا اگر به سخنان امام و مقام معظم رهبری گوش می کردیم٬ الان کشور دچار مشکلات نبود. مشکل ما در اجرا است نه در راه و روش تبیین شده توسط اسلام و امام، که حالا این افراد هر بار تا فرصتی می یابند شبهه ایجاد می کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار