سرپرست ثبت احوال گلستان:

سرپرست ثبت احوال استان گلستان از صدور و تحویل بیش از 490 هزار کارت ملی هوشمند برای مردم این استان خبر داد.

بیش از 490 هزار کارت ملی هوشمند در گلستان صادر شد/ بیش از 407 هزار متقاضی در صف انتظار
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ ابوبکر دوانلو ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون بیش از 490 هزار کارت ملی هوشمند در استان گلستان صادر شده است که تحویل متقاضیان شد.

وی تصریح کرد: 407 هزار و 500 نفر از مردم استان گلستان تقاضای دریافت کارت ملی هوشمند کردند که این افراد در صف انتظار قرار دارند.

سرپرست ثبت احوال استان گلستان در خصوص اختلال سیستم نرم‌افزاری سازمان که اواخر سال 1396 به وجود آمد، توضیح داد: این فرآیند سبب شد تا مراحل ثبت‌نام متقاضیان کارت ملی هوشمند به صورت ناقص صورت پذیرد که با رفع نقص این مسئله قرار است پول افراد به حساب آنها برگردانده شود.

دوانلو نحوه صدور و تحویل کارت ملی هوشمند در استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بر اساس مراجعات مردم تاکنون بیش از 490 هزار کارت ملی هوشمند در استان گلستان صادر و تحویل متقاضیان شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 72 درصد مردم درخواست صدور کارت ملی هوشمند در استان دادند، افزود: بیش از یک میلیون و 367 هزار نفر در استان گلستان واجد شرایط دریافت این کارت هستند.

سرپرست ثبت احوال استان گلستان از خدمات‌دهی 27 اداره پست و 47 دفتر پیشخوان دولت در این استان خبر داد و گفت: استان گلستان توانست در زمینه صدور کارت ملی هوشمند در رتبه ششم کشور قرار بگیرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار