رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: مراسم جشن ازدواج آسان ۲۶ زوج جوان در دانشگاه منابع طبیعی برگزار شد

جشن ازدواج آسان ۲۶ زوج جوان در دانشگاه منابع طبیعی گرگان برگزار شد

به گزارش گلستان 24 ؛ علی نجفی‌نژاد عصر امروز در مراسم جشن ازدواج 26زوج جوان دانشجو اظهار داشت: به مناسبت اعیاد شعبانیه 26 زوج دانشجوی جوان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی با ازدواج آسان زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

وی تاکید کرد: 37 زوج برای این مراسم اعلام آمادگی کرده بودند که در روز مراسم 26 زوج شرکت کردند تا با مراسمی ساده زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

نجفی نژاد خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی و وزارت علوم برای ازدواج و فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان، به دنبال ایجاد شرایط از جمله تسهیلات برای جوانان است.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گلستان تاکید کرد: در کنار تسهیلات برای ازدواج، در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد خوابگاه‌های متاهلی هستیم تا شرایط برای زندگی زوج‌ها در کنارهم در دانشگاه فراهم شود.

وی با اشاره به سنگین بودن مخارج ازدواج در جامعه بیان کرد: مراسم ازدواج انشجویی نمونه خوب و الگویی مناسب برای خانواده‌هاست تا آن ها با فراهم کردن بسترهای لازم شرایط ازدواج جوانان را فراهم کنند که در تلاش هستیم با برگزاری چنین مراسمی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه باشیم.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه کشاورزی ومنابع طبیعی هم گفت: این بیست و یکمین دوره برگزاری جشن ازدواج دانشجوی است که در دانشگاه منابع طبیعی برگزار شد و چند برنامه دیگر هم در بخش فرهنگی برای سال 97 در نظر گرفته‌ایم. 

حجت الاسلام علی نامدار افزود: چند روز قبل اختتامیه اردوی راهیان نور را داشتیم و برنامه عتبات دانشجویی را برای امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم که به زودی ثبت‌نام آن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار