معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از کالای ایرانی، ضامن امنیت شغلی کارگران است.

حمایت از کالای ایرانی ضامن امنیت شغلی کارگران

به گزارش گلستان 24 ؛"علی اصغر طهماسبی" در اولین جلسه کمیسیون کارگری استان در سال 97 که در آستانه روز جهانی کارگر برگزار شد، اظهارکرد: باید پذیرفت حمایت از تولیدات داخلی و فعالیت کارخانجات صنعتی و واحدهای تولیدی، به غیر از کارفرما به نفع کارگران نیز می باشد.

وی در ادامه روز جهانی کارگر را فرصت مناسبی برای دیدار مسئولین با قشر زحمتکش کارگر و نشستن پای درد دل های این عزیزان عنوان کرد و خواستار برگزاری مراسم مختلف در شهرستانهای استان به همین منظور شد.

رئیس کمیسیون کارگری استان خاطرنشان کرد: چنانچه مردم در راستای شعار سال حمایت از کالای ایرانی را در دستور کار خود قرار دهند، بسیاری از مشکلات کشور در حوزه کارگری و کارفرمایی کاهش، تولید و اقتصاد رونق و در نتیجه مشکلات بیکاری و آسیب های اجتماعی که بدنبال آن بوجود می آید، کاهش چشمگیری خواهد یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: بازدید مستمر از واحدهای تولیدی بصورت موردی در سطح استان و شنیدن درددل های کارفرمایان و نمایندگان کارگری در درستور کار کمیسیون کارگری استان قرار دارد.

طهماسبی برگزاری جلسات مشترک کمیسیون کارگری استان و شهرستانها، تشکیل بانک اطلاعاتی واحدهای مشکل دار تولیدی و صنعتی، ارزیابی عملکرد کمیسیونهای کارگری شهرستانها و پیگیری درخواستها و شکایات کارگران از طریق مراجع مربوطه را از جمله اقدامات کمیسیون کارگری شورای تأمین استان در راستای حمایت از کارگران عنوان کرد.

وی در پایان بر تعیین تکلیف فوری وضعیت برخی واحدهای تولیدی مشکل دار که علی رغم پیگیری کمیسیون کارگری هنوز مشکلاتشان پابرجاست، شد.

انتهای پیام/


 

ارسال نظر

آخرین اخبار