فرماندار گرگان گفت: روزانه ۱۰ مورد درخواست اشتغال در مراجعات مردمی به فرمانداری داریم و باید توجه داشت اشتغال تنها کار دولتی و پشت‌میز نشستن نیست.

بیشترین مراجعات مردمی به فرمانداری گرگان "درخواست اشتغال" است

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ سیدعباس حسینی ظهر امروز در شورای اداری این شهرستان اظهارداشت: ‌در بخش پیشگیری و درمان و بهداشت زحمات زیادی کشیده می‌شود که جای تقدیر دارد.

وی در خصوص موضوع اشتغال هم تصریح کرد: شورای اداری شهرستان گرگان متولی کار را یک نهاد نمی‌داند. متأسفانه فرهنگ غلطی در جامعه حاکم است که تنها اشتغال را در استخدام دولتی می‌دانند.

فرماندار گرگان یادآور شد: روزانه 10مورد درخواست اشتغال در مراجعات مردمی به فرمانداری داریم در حالیکه باید توجه داشت اشتغال تنها کار دولتی و پشت‌میز نشستن نیست.

وی با بیان اینکه مسئولان شهرستان موضوع اشتغال را جدی دنبال کنند،‌ افز‌ود: ‌همایش سرمایه‌گذاری را در استان گلستان پیشرو داریم و باید بسته‌های سرمایه‌گذاری از سوی دستگاه‌ها و نهادها تهیه شود.

حسینی گفت:‌ تکلیف ما ایجاد فرصت‌های شغلی است،‌ موضوع اشتغال شیلات را نباید تنها در حاشیه دریا دید.‌ تعداد زیادی چاه مجاز در گرگان فعال است و در فرصت 6 ماه که فعالیت دارند، می‌توانند در تولید آبزیان نقش داشته باشند.

وی ‌به شعار سال"‌ حمایت از کالای ایرانی" اشاره کرد و گفت: با تولید کالای مرغوب و با کیفیت می‌توانیم از کالای ایرانی حمایت کنیم و بیکاری را کاهش دهیم.

فرماندار گرگان ادامه داد:‌ نظارت و کنترل اداره کل تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی استان به گرگان افزایش پیدا کند تا بتوانیم میزان 6 هزار شغل در 6 ماه نخست امسال در این شهرستان ایجاد کنیم.

وی افزود: سال گذشته استاندار با جدیت به موضوع رفع موانع تولید ورود کرد و همین مسئله موجب پرداخت 900 میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی استان شد.

‌انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار