رئیس دانشگاه علوم کشاورزی گرگان:

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: جشنواره حرکت محلی برای نشان دادن توانمندی هاست.

جشنواره حرکت محلی برای نشان دادن توانمندی هاست

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ علی نجفی نژاد، صبح دوشنبه در آیین افتتاحیه اولین جشنواره حرکت دانشگاه منابع طبیعی گرگان، اظهار کرد: جشنواره حرکت یکی از مهم ترین فعالیت های است که توسط انجمن های علمی در دانشگاه صورت می گیرد.

وی افزود: این جشنواره می توند محلی برای نشان دادن توانمندی ها و نمایشی برای خودباوری باشد.

نجفی نژاد با بیان این که جوانان خلاق و باانگیزه می توانند کارهای ارزنده و مفیدی انجام دهند، تأکید کرد: این جشنواره به عنوان یکی از مؤثرترین کارهای باید در انجمن های علمی نهادینه شود.

استفاده از ظرفیت جوانان

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تصریح کرد: امروزه بیش از هر موقع جامعه به استفاده از ظرفیت جوانان نیازمند است، بخش قابل ملاحظه ای از جمعیت جامعه را جوانان تشکیل می دهند آن ها می توانند با توانمندی های خود مسیر توسعه را شتاب دهند.

وی مهم ترین سرمایه جامعه را نیروی انسانی و جوانان برشمرد و اظهار کرد: اگر از جوانان استفاده شود بسیاری از مشکلات جامعه مرتفع خواهد شد.

نجفی نژاد اضافه کرد: جشنواره حرکت مکانی برای ایجاد خودباوری و انگیزه است، یاد می گیریم که می توان کارهای بزرگ انجام داد و با به کارگیری توانمندی ها سبب پیشرفت جامعه شد.

وی تأکید کرد: باید این جشنواره در فعالیت های فرهنگی و علمی جای ثابتی پیدا کند و هرسال پررونق تر از سال قبل با فعالیت های بیشتر و کامل تر به نمایش گذاشته شود.

نجفی نژاد همچنین تاکید کرد که بعد از اتمام جشنواره، ستاد آن فعال باشد و برای حضور پررنگ تر در جشنواره ملی تلاش کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار