رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آمار و ارقام هایی که از سوی دولت در خصوص اشتغال ارائه می شود اظهارداشت: تمام آمار هایی که از سوی دولت در خصوص اشتغال ارائه می شود صحیح است اما نکاتی در این باره وجود دارد که باید به آنها اشاره کنیم.

بودجه 97 تا چند روز دیگر از سوی دولت ابلاغ می شود/ 5 میلیون دانشجوی بیکار در آمار بیکاران کشور از سوی دولت محاسبه نمی شود

 

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ عبدالرضا عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آمار و ارقام هایی که از سوی دولت در خصوص اشتغال ارائه می شود اظهارداشت: تمام آمار هایی که از سوی دولت در خصوص اشتغال ارائه می شود صحیح است اما نکاتی در این باره وجود دارد که باید به آنها اشاره کنیم.

وی بر همین اساس اضافه کرد: ما حدود 5 میلیون فارغ التحصیل در کشور داریم که اینها چون متقاضی کار نیستند جزو آمار بیکار ها حساب نمی شوند به دلیل انکه آنها متقاضی کار هستند؛ در صورتیکه اینها هم اگر وارد آمار اشتغال شوند آمار بیکاری افزایش می یابد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره روند اشتغال زایی دولت در سال جاری بیان داشت: بودجه 97 تا چند روز دیگر از سوی دولت ابلاغ می شود و تا این موضوع روشن نشود نمی توان درباره روند اشتغال زایی در سال 97 اظهارنظر کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار