امام جمعه مینودشت در خطبه های این هفته خود به شدت از نماینده شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی و استاندار گلستان انتقاد کرد.

انتقاد شدید امام جمعه مینودشت از تعطیلی پروژه سد نرماب/ غراوی به جای دخالت در امور جزئی به فکر سد باشد/ آیا معنی بهبود اشتغال اخراج ۴۰۰ نفر در اول سال است؟

به گزارش گلستان 24 ؛  حجت الاسلام والمسلمین «سید حسین حسینی» امام جمعه مینودشت در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به اخراج 400 کارگر پروژه سد نرماب، گفت: آقای روحانی در سفر به گلستان فرمودند این سد در سال ۹۸ آبگیری می شود اما می بینیم که ۴۰۰ کارگر آن اخراج شده اند و حتی بیمه بیکاری هم ندارند.

وی افزود: ما انتظار داشتیم با آمدن استاندار جدید، این سد راه بیفتد نه اینکه تعطیل شود. می گویند دولت پول ندارد در حالی که می بینیم به تازگی برای سد هراز ۸۰ میلیارد تومان پول می دهند. حالا می خواهند برای این جا یازده میلیارد بدهند می گویند دولت پول ندارد.

حجت الاسلام حسینی خاطر نشان کرد: آقای نماینده در مراسم نوروزگاه قول دادند که امسال سد آبگیری می شود ولی حالا ۴۰۰ نفر اخراج شده اند و حتی بیمه بیکاری هم ندارند. دو روستایی که نزدیک سد هستند و باید انتقال داده بشوند در شرایط بلاتکلیفی هستند.

وی افزود: منافع سد فقط برای مینودشت نیست. کلاله، مراوه تپه، گالیکش، آزادشهر و گنبد هم از آن استفاده خواهند کرد. کل روستاهای منطقه از آب آن بهره مند می شوند . ۲۵هزار هکتار زمین دیم، آبی می شوند. آیا معنی بهبود اشتغال این است که ۴۰۰ نفر را اول سال اخراج کنیم؟ افرادی هم که غیرمستقیم در این سد مشغول شده بودند جای خود.

امام جمعه مینودشت عنوان کرد: ما از استاندار انتظار داریم که این موضوع را پیگیری کنند. بروند تهران حرف مردم را بزنند. آقای نماینده به جای دخالت در کارهای جزئی بروند این سد را پیگیری کنند. مردم ذینفع هستند تا کی می توانیم بگوییم درست می‌شود. آقای روحانی در سفر به گلستان فرمودند این سد در سال ۹۸ آبگیری می شود. انتظار داریم نماینده و استاندار قضیه سد را پیگیری کنند تا زودتر به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار