مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی استان گلستان با اشاره به اینکه در سال گذشته توانستیم ۳۰۵ نفر از زندانیان محکوم مالی را آزاد کنیم، گفت: جشن گلریزان در ۱۴ شهرستان برای آزادی زندانیان نیازمند تدارک دیده شده است.

جشن گلریزان در ۱۴ شهرستان گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ ، علیرضا رضوانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در استان، اظهار داشت: با توجه به اینکه ماه رمضان ماه خودسازی است؛ ایثار و کمک به نیازمندان هم نمود بیشتری پیدا می‌کند.

وی درباره برگزاری جشن گلریزان در ماه رمضان گفت: جشن گلریزان در 14 شهرستان برای آزادی زندانیان نیازمند تدارک دیده شده است. علاوه براین مردم در حساب ستاد دیه استان نزد بانک ملی نیز می‌توانند کمک‌های خود را به صورت نقدی واریز کنند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی استان گلستان یادآور شد: در سال گذشته توانستیم 305 نفر از زندانیان محکوم مالی را آزاد کنیم که 50 میلیارد تومان برای این کار هزینه شده است.

رضوانی گفت: نیمی از این مبلغ را شاکیان به عنوان خیّر گذشت کردند. امسال هم امیدواریم با همت مردم استان شاهد پیشرفت بیشتر در آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد باشیم.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی استان گلستان اظهار کرد: فراهم شدن زمینه آزادی زندانیان را یکی از مهمترین اهداف جشن گلریزان دانست و افزود: باتوجه به اینکه افراد به لحاظ شرایط مالی دچار مشکل هستند و نمی‌توانند هزینه دیه را پرداخت کنند این مراسم برگزار می‌شود.

رضوانی اظهار داشت: این مراسم با حضور خیرین برتر استان گلستان ، مسئولان دستگاه‌های قضایی، مدیرکل زندان، مدیرکل کمیته امداد و اعضا هیئت مدیره ستاد دیه برگزار می‌شود.

وی افزود: از خیران و همه افرادی که می‎توانند در این امر خداپسندانه شرکت کنند دعوت می‎شود تا در ماه رمضان موجبات آزادی زندانیان غیرعمد را فراهم و خود را در شادی دیگران سهیم کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار