سرپرست فرمانداری گرگان:

سرپرست فرمانداری گرگان گفت: با توجه به افزایش جمعیت، گرگان نیازمند توسعه فضای سبز است.

گرگان نیازمند توسعه فضای سبز است/ الحاق فرمانداری به پارک شهر

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ شهردار گرگان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان و سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان گرگان در خصوص الحاق زمین متعلق به آموزش و پرورش به پارک شهر با ابوالقاسم صفوی، سرپرست فرمانداری گرگان دیدار کردند.

در این دیدار که در فرمانداری گرگان برگزار شد، ابوالقاسم صفوی با اشاره به اهمیت فضای سبز شهر گرگان و استفاده بهینه شهروندان از آن اظهار کرد: پارک شهر گرگان به عنوان یکی از فضاهای سبز مرکز استان با توجه به افزایش جمعیت در شهرستان نیاز به گسترش و استفاده بهینه برای شهروندان را دارد که لازم است همکاری لازم از سوی آموزش و پرورش با شهرداری اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در جهت الحاق فرمانداری به پارک شهر گفت: جلسات متعدد در زمینه الحاق فرمانداری به پارک شهر و تبدیل آن به فضای آموزشی مورد توافق شهرداری و فرمانداری قرار گرفته و با در اختیار قرار گرفتن زمین آموزش و پرورش و جایگزین کردن زمین دیگری جهت ساخت مدرسه می توانیم تلاش کنیم همه مردم بتوانند از ظرفیت پارک به صورت بهینه تری استفاده کنند.

سرپرست فرمانداری گرگان افزود: باید با همدلی همه جانبه و نگاه توسعه ای به شهرستان و حقوق شهروندی بتوانیم این ظرفیت را برای عموم مردم فراهم کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار