نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری:

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری خطاب به مسؤولان گفت: نجابت ملت را مغتنم بشمارید؛ دادهای مردم به جا و به حق است، مردم بی مورد و به ناحق فریاد نمی‌زنند.

مردم به ناحق فریاد نمی‌زنند/ برخی از مشکلات زائیده بی‌لیاقتی و بی‌تعهدی مسؤولان است

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ آیت‌الله سیداحمد حسینی ظهر امروز در همایش پرچمداران تبلیغ که در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد خطاب به مسئولان، اظهار کرد: نجابت ملت را مغتنم بشمارید دادهای مردم به جا و به حق است، مردم بی مورد و به ناحق فریاد نمی زنند اگر مسئولان به دادهای مردم توجه نکنند ممکن است شیادان و شکارچیان حرفه‌ای این فریادها را در اختیار بگیرند و برای مسئولان زحمت ایجاد شود.

وی تصریح کرد: باید به مردم بگویم که این مقدار از مشکلات معلول این علت است و بخشی از آن معلول کم‌کاری، بیکاری، بدکاری و بدعهدی برخی از مسئولان است اینها را باید از هم جدا کنیم هر کدام برای خودش حساب جداگانه است.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم ما خسته نشدند آنهایی که خسته هستند روحیه خستگی را القأ نکنند مردم در برابر زورگویی‌ها، زیاده خواهی‌ها و بی منطقی‌های دشمنان انقلاب هیچ وقت خسته نشده و نخواهند شد.

حسینی با اشاره به اینکه پاره ای از مشکلات را شرایط ایجاد می‌کند،گفت: مردم این شرایط را می‌فهمند، درک می‌کنند و می‌پذیرند و تحمل می‌کنند اما بخشی از مشکلات که زاییده بی لیاقتی مسئولان است این را به هیچ وجه مردم بر نمی‌تابند و به مسئولان هشدار می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه مسوولان باید نجابت ملت مان را مغتنم بشمارند، ابراز کرد: مردم مطالبات خود را همراه با التهاب آفرینی مطرح نمی کنند اگر آگاه نباشیم شیاطین ممکن است این فریادها و این مطالبات را به نفع خودشان مصادره کنند.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: از جمله مطالبات مردم این است که می‌گویند چرا روحانیت مطالبه‌گری نمی‌کند،حوزه چرا مطالبه گری نمی‌کند؛ روحانیت چرا فریاد ما را به گوش مسئولان نمی رساند؛ این را باید به هوش باشیم که در راستای همین فلسفه وجودی همایش پرچمداران تبلیغ برگزار شده است.

حسینی با بیان اینکه روحانیت همیشه از مردم، با مردم و برای مردم بوده است، تصریح کرد: هر یک از این اضلاع آسیب ببیند به همان مقدار اعتماد عمومی به روحانیت مخدوش می شود.

وی تاکید کرد: عالمی که فریاد رسای مطالبات مردم باشد این عالم برتر از هفتاد هزار عابد است این عالم را باید دست و پایش را بوسید که البته او هرگز چنین اجازه ای را نخواهد داد.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری به اهمیت یادگیری و نشر 40 حدیث که بتواند نیازهای مردم را برطرف کند اشاره کرد و گفت: کسی که 40 حدیث مورد نیاز مادی، معنوی، دنیوی و معیشتی مردم که بتواند مشکلات را گره گشایی کند، بیکاری را علاج کند عدالت را در جامعه حاکم کند امنیت اجتماعی را تضمین کند به جامعه آرامش ببخشد، مورد نیاز جامعه باشد، اگر کسی این چهل حدیث را حفظ کند، نشر دهد و منتشر کند این فرد روز قیامت به عنوان عالم فقیه محشور می شود.

حسینی با طرح این پرسش که چه قدر به درد دین و به درد مردم می خوریم خطاب به روحانیون بیان کرد: روحانیت مورد نیاز مردم است مردم بدون روحانیت نمی توانند زندگی کنند مردم دینی را پذیرفته‌اند که نمی توانند بدون روحانی زندگی کنند.

حسینی با اشاره به اینکه اگر علما نباشند دین مندرس می شود، گفت:عده ای می خواهد روحانیت را در جامعه تخریب کنند تا به اهداف خودشان برسند.

وی با تاکید بر اینکه به درد دین خوردن هویت روحانیت را تشکیل می‌دهد، افزود: سازمان تبلیغات بر همین اساس تاسیس شد که به درد مردم بخورند.

نماینده مردم خراسان رضوی  در مجلس خبرگان رهبری. گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باید ببیند در طول این چهل سال چه دردهایی را درمان کرده و چه گره‌های کوری را باز کرده و چه معضلاتی را برطرف کرده است این بخش به این برمی‌گردد که دست اندرکاران تبلیغات عملکردشان را برای مردم بازگو کنند.

حسینی بر لزوم آسیب‌شناسی عملکرد سازمان تبلیغات گفت: باید نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تقویت کنیم.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، مطالبه‌گری را یکی از مسائل مهم دانست و ابراز کرد: فاتح و علمدار مطالبه گری مقام معظم رهبری است ایشان می‌فرمایند که باید پرسشگری و مطالبه گری با حفظ همه موازین و جوانب و پرهیز از التهاب آفرینی و پرهیز از بحران سازی در نظام قوت پیدا کند.

حسینی یکی از مطالبات مردم از مسئولان اجرایی کشور را توجه به حل و پیگیری مشکلات دانست و گفت: این روزها مردم فریاد می زنند که به مشکلات آنها رسیدگی شود که مسوولان باید توجه کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار