قالیباف در جمع فعالان دانشجویی:

شهردار تهران گفت: وقتی کسی بی هیچ مبنا و فقط برای کسب رای وعده ۱۰۰ روزه می‌دهد، مشخص است که درکی از مدیریت اجرایی کشور ندارد.

 کسانی که وعده ۱۰۰روزه می‌دهند، درکی از مشکلات کشور ندارند/ با مدیریت بخشنامه‌ای نمی‌توان سونامی بیکاری را مهار کرد

به گزارش گلستان24، محمدباقر قالیباف در جمع تعدادی از فعالان دانشجویی، گفت: امروز نه تنها انبوهی از طبقه محروم جامعه دنبال کار می گردند بلکه اصلی ترین دغدغه  عمده بسیاری از  قشر متوسط نیز  اشتغال فرزندان شان شده است  و شما می دانید  نگرانی  از آینده فرزند چقدر بر روحیه و روان یک پدر یا مادر تاثیرگذار می گذارد.

قالیباف

قالیباف ادامه داد: وقتی کسی بی هیچ مبنا و فقط برای کسب رای وعده ۱۰۰ روزه می دهد مشخص است که درکی از مدیریت اجرایی کشور ندارد و مجبور می شود به بی صداقتی روی بیاورد. ۱۰۰ روز که هیچ کارنامه ۴ سال دولت را که نگاه می کنیم می بینیم دولت فقط از طرح ها و بسته های بی سرانجام و تبلیغاتی را مشاهده می کنیم بدون آنکه این طرح ها و بسته ها به نتیجه ای روشن برسد.

 

شهردار تهران تصریح کرد: حتی بعد از ۴ سال نیز هنوز رئیس جمهور در آستانه انتخابات به صدور بخشنامه و نامه نگاری و رسانه ای کردن آن روی آورده  است.

 

قالیباف تصریح کرد: با «مدیریت بخشنامه ای» که نمی شود با سونامی بیکاری مقابله کرد.

 

وی با اشاره به رسانه ای کردن این نامه نگاری ها گفت: به مردم چه ارتباطی دارد که از تک تک نامه های درون سازمانی دولت مطلع باشند مردم کار می خواهند و نتیجه های عینی و ملموس.

 

قالیباف گفت: خوب است دولت به جای «رسانه درمانی» و «مدیریت بخشنامه‌ای» به کار و تلاش موثر می‌پرداخت تا امروز برخی از انحرافیون امیدوار به اقبال دوباره مردم نمی شدند.

 

وی گفت: هزینه‌های بازگشت انحرافیون به بازی سیاست نتیجه ناکارآمدی دولت حرف است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار