در مراسم پرچمداران تبلیغ مطرح شد؛

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان تاکید کرد: یکی از مطالبات مردم از مسئولین اجرایی کشور مشکلات اقتصادی است. این داد زدن ها بی مورد و نا حق نیست اگر مسئولین محترم به این داد ها توجهی نکنند این شیطان های پلید این داد ها را رهبری خواهند کرد.

مسئولین در مقابل خواسته های مردم گوش شنوا داشته باشند/ ابزار تبلیغ دین باید به روز شود/ شناخت حق از باطل از مؤلفه های حقیقی مبلّغان دینی استمسئولین در مقابل خواسته‎های مردم گوش شنوا داشته باشند/ ابزار تبلیغ دین باید به روز شود/ شناخت حق از باطل از مؤلفه‎

به گزارش گلستان ۲۴ ؛  آیت الله سید احمد حسینی خراسانی در مراسم پرچمداران تبلیغ که در اداره کل تبیلغات اسلامی استان برگزار شده بود با بیان آیاتی از قرآن کریم اظهار کرد: " الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ ۗ وَکَفَىٰ بِاللَّهِ حَسِیبًا" آنان که تبلیغ رسالت خدا کنند و از خدا می‌ترسند و از هیچ کس جز خدا نمی‌ترسند و خدا برای حساب به تنهایی کفایت می‌کند.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان خاطر نشان کرد: افضل عبادات نزد خدا جهاد جلوی دیکتاتور و ایستادن و رودر روی قلدر ها ایستادن و نترسیدن و سخن حق را فریاد کردن است این مشخص است که هزینه بردار هم است.

Tabligh 1

آیت الله حسینی خراسانی تاکید کرد: کسانی که وظیفه تبلیغ و رسالات الهی را بر عهده دارند همه را به قیام در راه خدا فرا می خوانند و عمل صالح انجام می دهند این رسالت ذاتی آنان است.

وی با بیان اینکه دعوت به سوی خدا با علم و عمل انجام می­گیرد نه با جدال بیان کرد: نمی شود با بحث و جدل مردم را به دین خدا دعوت کرد جدل پیچیدن است و طرف را نمی شود با پیچاندن دعوت کرد. مجادله کردن قسیم دعوت است نه اقسام دعوت وقتی کسی را پیچاندیم دیگر قابل هدایت نیست.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان دعوت به راه خدا را به وسیله علوم و معارف الهی امکانپذیر دانست و بیان داشت: سخن وری و مسلط به علم یک بخش کار است عمل صالح باید به آن ضمیمه شود تا مولودی مبارکی مانند تهذیب جامعه و سلامت جامعه رخ دهد.

حسینی خراسانی ادامه داد: عالمی که دانشش را بالا ببرد تا اینکه بر مردم برتری بجوید و بر مردم مسلط شود خداوند بدترین عذابها را نثارش می­کند. اما عالمی که جامعه از علمش سود ببرد و عالمش به درد جامعه بخورد و به جامعه خدمت کند این عالم برتر و بهتر از هفتاد هزار از زاهد و عابد است.

وی در خصوص بوسیدن دست عالم هم سخن به میان آورد و متذکر شد: بوسیدن دست عالم توسط مردم به خاطر پرستیدن نیست علاقه مردم است وگرنه عالم واقعی به هیچ عنوان دوست ندارد مردم دستش را ببوسند.

آیت الله حسینی خراسانی با اشاره به اینکه مردمی که دینی را پذیرفتند نمی­توانند روحانی را کنار بگذارند افزود: مردم ما به روحانی وابسطه اند نمی­توانند از روحانی فاصله بگیرند. اگر علما نباشند دین مردم از بین می رود، سازمان تبلیغات به دستور امام به خاطر این تاسیس شد تا گره ای از گره مردم باز کند.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان تاکید کرد: یکی از مطالبات مردم از مسئولین اجرایی کشور مشکلات اقتصادی است. این داد زدن ها بی مورد و نا حق نیست اگر مسئولین محترم به این داد ها توجهی نکنند این شیطان های پلید این داد ها را رهبری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مسئولین باید برای مردم روشنگری کنند وعلت مشکلات بیان کنند تصریح کرد: مردم در برابر زور گویی ها و بی منطقی های دشمنان انقلاب هیچ گاه خسته نشده اند و خسته نخواهند شد ولی در مقابل ناعدالتی ها و بی منطقی ها کوتاه نخواهند آمد.

حسینی خراسانی گفت: حق همان است که رهبری فرموده است که مردم ما خسته نیستند مردم ما هم درک می­کنند هم تحمل می کنند. برخی از مردم از رفتار برخی مدیران خسته شده اند این یک گناه مضاعف خواهد بود.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان اظهار داشت: مردم می­گویند که روحانیت و حوزه های علمیه چرا مطالبه گری نمی­کند رساندن فریاد یکی از مطالبات مردم است. همیشه روحانیت از مردم با مردم در میان مردم و برای مردم بوده است.

صاحبان تریبون فرهنگ مصرف درست را در بین مردم نهادینه کنند

سید مناف هاشمی پیش از در مراسم پرچمداران تبلیغ اظهار کرد: ما در استان کسانی که در زمینه تبلیغ فعالیت های فراوانی داشته اند از زحماتشان تشکر می­کنیم و امروز هم کسانی که در این راه گام نهاده اند و بار سنگین تبلیغ را به دوش می­کشند خداوند به آنها اجر و پاداش دهد.

Tabligh 1

استاندار گلستان تصریح کرد: شرایط جامعه امروز ما نسبت به صدر اسلام تبیعتاً تغییرات زیادی کرده است. باید اقدامات جدیدی را در خصوص تبلیغ دین استفاده کنیم و این به این بیان نیست که علماء را فراموش کنیم .

هاشمی ادامه داد: وقتی رهبر عزیز کشور ما پیام سال را حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی دانست باید کسانی که صاحب تریبون هستند این شعار را به مرحله عمل برسانند.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز کشور ما با بحران کم آبی و اقتصادی مواجه است خاطر نشان کرد: باید آسیبهایی که در جامعه متوجه مردم است رفع شود. باید صاحبان تریبونها از این فرصت موجود استفاده کنند.

وی گفت: باید جلوی مصارف بی رویه و اصراف را بگیریم، دینمان کسانی را که پر مصرف و مصرف بی رویه دارند را به شدت نکوهش کرده است.

استاندار گلستان با اشاره به موفقیت های استان در تولید محصولات کشاورزی و در بحث صنایع متذکر شد: وحدت استان و کشور را جدی تر بگیریم ما همه با هم در یک کشتی بزرگ انقلاب نشسته ایم کشوری که بخواهد پرچمش همیشه بالا باشد باید متحد باشد.

وی در پایان گفت: همه باهم باید تلاش کنیم تا توسعه همه جانبه را در استان اجراء کنیم. ما قدردان شهدای واقعی خودمان هستیم این کار کار سخت و سنگینی است.

شناخت حق از باطل از مؤلفه های حقیقی مبلّغان دینی است

حجة الاسلام والمسلمین نور الله ولی نژاد در مراسم پرچمداران تبلیغ با بیان اینکه تبیلغ یک کار ضریف و سختی است اظهار کرد: تبلیغ و فعالیت کار فرهنگی دیر بازدهی می دهد ولی فایده آن ماندگار است و اثرات آن می­تواند دنیا را متحول کند این نتیجه یک کار فرهنگی است.

Tabligh 1

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: کسانی که پرچمدار تبلیغ هستند عموماً الگو هستند راه و رسم درست زندگی کردن را به مردم می آموزند و مردم هم از او کمک می جویند. بنابراین کسانی که از این افراد اطاعت می­کنند هدایت شده اند.

حجة الاسلام ولی نژاد خاطر نشان کرد: یکی دیگر از وجه تمایز پرچمداران تبلیغ روشنگری است هر پرچمداری نمی­تواند روشنگری کند این پرچمداری نور قرآن را در دل خود دارد این بزرگترین عامل هدایت انسانها است.

این مقام مسئول با بیان اینکه صاحبان تبلیغ پرچمداران حقیقی دینی هستند متذکر شد: پرچمی که راه مردم و حتی راه شهدای گرانقدر کشور اسلامی روشن می­کند، شهدایی که در این مسیر روشن قرار گرفته اند تا توانستند رستگار شوند. آنهای که پرچم دارند همه خوبی ها را به صورت یکجا دارند.

وی افزود: تحقیقاً پرچمداران صبور هستند این صبوری در زندگی شان بسیار بارز است. این افرار تمام سختی را به جان خریده اند زخم زبان شنیده اند ولی هیچ گاه از نفس نایستاده اند و هیچ گاه این پرچم را زمین نگذاشته و پرچم دیگری را بر نتابیده اند.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی گلستان شناخت حق از باطل را یکی دیگر از مولفه های پرچمداران حقیقی دانست و ابراز کرد: اینها راه حق را از راه باطل تشخیص داده اند برخی اوقات حق و باطل طوری به هم تنیده می شوند که سخت می­توان آن را تشخیص داد ولی این افراد به راحتی توانستند و هیچ گاه فریب دشمن را نخورده اند.

ولی نژاد در پایان بیان کرد: به طور مثال در فتنه هایی که در داخل کشور به وجود آمد این افراد توانستند به راحتی رهبری مناطق خود را بر عهده بگیرند و مردم را هدایت کنند تا ناخودآگاه در مسیر دشمن قرار نگیرند./ طوبی گلستان

Tabligh 1

Tabligh 1

Tabligh 1

Tabligh 1

Tabligh 1

Tabligh 1

Tabligh 1

Tabligh 1

Tabligh 1

Tabligh 1

Tabligh 1

Tabligh 1

Tabligh 1

Tabligh 1

Tabligh 1

Tabligh 1

Tabligh 1

Tabligh 1

Tabligh 1

Tabligh 1

Tabligh 1

Tabligh 1

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار