معاون وزیر:

معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اجرای پرونده الکترونیک سلامت را از الویت های کاری این معاونت بیان کرد و گفت: باید سیستم هدایت بیمار مطلوب باشد.

پرونده الکترونیک سلامت از اولویت های کاری است
به گزارش گلستان 24 ؛ علیرضا رییسی شامگاه چهارشنبه در نشست هم اندیشی استقرار نظام ارجاع الکترونیک در گرگان؛ اجرای برنامه های پزشک خانواده، نظام ارجاع و پرونده الکترونیک سلامت را به عنوان طرح های کلیدی برای خدمت بهتر و موثرتر به جامعه بیان کرد.

وی اظهار کرد: باید شرایط را مهیا کنیم تا بتوانیم از این ابزار به نحو صحیح در جهت ارتقای خدمت رسانی بهینه براساس امکانات موجود استفاده کنیم

دکتر رییسی درپیوند با اجرای پرونده الکترونیک سلامت همچنین گفت: باید تلاش کنیم تا سیستم هدایت بیمار به نحو مطلوبی اجرا شود و در راستای اجرای فرآیندهای طرح ریزی شده گام های صحیح و درستی برداریم.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز اظهار کرد: خدمات ارائه شده برای بیماران در کلیه سطوح باید در چارچوب استانداردها و به شکل صحیح تبیین و اجرا شود و از ارائه خدمات غیرضروری پیشگیری کنیم.

دکتر قاسم جان بابایی گفت: باید رویکرد حاکم بر وزارتخانه در خصوص اختصاص منایع وامکانات به سوی برنامه محوری سوق داده شود.

به گفته وی؛ توزیع منابع و امکانات برای مراکز علمی و درمانی بر پایه طرح و برنامه استوار شود.

به گزارش ایرنا این نشست هم اندیشی با حضور معاونین و مدیران کل ستادی وزارت بهداشت و روسای دانشگاه های قطب علوم پزشکی شمال کشور در سالن شهید آوینی علوم پزشکی گرگان مرکز استان گلستان برگزار شد.

دکتر عبدالرضا فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز گزارشی از فرایند اجرای نظام ارجاع در استان ارایه کرد.

پیش از این نشست معاونین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دیگر شرکت کنندگان با حضور در مراکز درمانی شهرستان آق قلا در شمال گرگان از نحوه اجرای سیسستم ارجاع الکترونیک بیماران دیدن کردند.

 

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار