فرمانده انتظامی گلستان:

فرمانده انتظامی گلستان گفت: ۲۸۷ واحد صنفی غیرمجاز طی سه ماه گذشته در استان گلستان پلمپ شد.

۲۸۷ واحد صنفی غیرمجاز در گلستان پلمپ شد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ علی اکبر جاویدان صبح دوشنبه  اظهار کرد: با اینکه استان گلستان یک استان مرزی است اما به دلیل عملکرد خوب مرزبانان کشورمان و کشور همسایه چیزی به عنوان قاچاق نداریم مگر بارچمدانی.

وی تصریح کرد: باید بپذیریم در متن استان بخش اعظم کالاها، کالاهای خارجی است که از مجاری قانونی وارد استان نشده است.

جاویدان با بیان اینکه بیشتر کالاهای قاچاق از مرکز و شرق کشور وارد استان می شود، اظهار کرد: یک هزار و ۱۴۲ پرونده در استان تشکیل شده و ۲۱۰ دستگاه خودروی حمل کالای قاچاق توقیف شده است.

وی با اشاره به اجرای سه طرح عملیاتی در رابطه با قاچاق در استان تصریح کرد: مواد غذایی، تجهیزات غیرقانونی ماهواره، لوازم آرایشی بهداشتی و ... از جمله کشفیات قاچاق است.

فرمانده انتظامی گلستان اظهار کرد: ارزش کالای قاچاق کشف شده طی سه ماه گذشته پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

طی ۳ ماه گذشته بیش از ۹۰ درصد جرائم فضای مجازی کشف شد

وی از کشف بیش از ۹۰ درصد جرائم فضای مجازی خبر داد و گفت: جرائم فضای مجازی طی سه ماه گذشته ۲۷ درصد افزایش داشته است، ۵۲ درصد این جرائم مربوط به برداشت غیرمجاز از حساب، ۶ درصد کلاهبرداری اینترنتی و ۳۳ درصد هتک حرمت بوده است.

جاویدان افزود: طی سه ماه گذشته ۱۴۹ هزار تماس با شماره ۱۱۰ برقرار شده که نزدیک به ۶۰ هزار تماس منجر به اجرای عملیات شده است.

وی اظهار کرد: اداره نظارت بر اماکن عمومی از یک هزار و ۴۵۲ واحد صنفی بازدید داشته اند و ۲۸۷ واحد صنفی غیرمجاز درگلستان طی سه ماه گذشته پلمب شده اند.

جاویدان گفت: طی سه ماه گذشته ۱۵ هزار و ۳۰۸ گذرنامه در استان ثبت شده است.

فرمانده انتظامی گلستان اظهار کرد: دو فقره پول شویی و ۱۵ فقره زمین خواری در استان به ارزش ۱۶۰ میلیارد ریال کشف شده است.

جاویدان با اشاره به پلمب یکی از مراکز تاکسی اینترنتی اظهار کرد: پلمب این مرکز با دستور دادستان انجام شده و علت آن هم نداشتن مجوز است.

منبع : خبر گزاری مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار