مدیرعامل گاز گلستان خبر داد

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری نیز تعداد ۳ هزار و ۲۵۰ خانوار استان به جمع مشترکان شرکت اضافه شدند.

برخورداری 3250 خانوار گلستانی از نعمت گاز/ گازرسانی به ۶۲۹ واحد صنعتی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ محمدرحیم رحیمی اظهار کرد: در حال حاضر خانوار بهره‌مند از گاز طبیعی در سطح استان از مرز ۵۵۵ هزار فراتر رفته است.

وی تصریح کرد: در همین راستا تاکنون در استان گلستان افزون بر ۵۵۵ هزار ۹۷۰ خانوار از گازطبیعی برخوردار شده‌اند که در این رابطه  تعداد ۳۴۴ هزار و ۷۰ خانوار شهری و ۲۱۱ هزار و ۹۰۰ خانوار نیز روستایی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری نیز تعداد ۳ هزار و ۲۵۰ خانوار استان به جمع مشترکان شرکت اضافه شدند که تعداد  یک‌هزار و ۷۰۵ خانوار برای بخش شهری و یک‌هزار و ۵۴۵ مورد نیز شامل بخش روستایی می‌شود.

 

رحیمی خاطرنشان کرد: تاکنون در استان گلستان تمامی ۲۹ شهر و ۸۴۱ روستا، ۶۲۹  واحد صنعتی عمده و ۶۴ جایگاه سی‌ان‌جی گازرسانی شده است.

 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان اظهار کرد: یکی ازمهمترین عوامل تاثیرگذار در امر توسعه گازرسانی و ارائه خدمات مطلوب، تامین منابع مالی می باشد، بنابراین از همه مشترکان عزیز تقاضا داریم با واریز به موقع قبوض مصرفی گاز ما را در این امر مهم یاری کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار