نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان:

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: افرادی که اهل دیانت و تقوا باشند وقتی مسؤولیتی بگیرند وظایف خود را به درستی انجام می‌دهند و در موقعیت‌های مختلف زندگی دزدی و خیانت نمی‌کنند.

مسؤولی که اهل دیانت و تقوا باشد دزدی و خیانت نمی‌کند

به گزارش گلستان 24 ؛ دوره آموزشی یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی استان گلستان در اردوگاه شیرآباد آغاز شد.

 از آنجایی که قشر بسیج دانش‌آموزی، بزرگترین قشر بسیج در سطح جامعه است و این افراد آینده‌سازان و مدیران آینده کشور محسوب می‌شوند آموزش برای تربیت آنان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ضرورت دارد تا درسطح انقلابیون پرورش یابند و تحویل جامعه اسلامی شوند.

در همین راستا همه ساله طرح یاوران ولایت با هدف توانمندسازی دانش‌آموزان برای تمرین مدیریت و قبول مسؤولیت همزمان با سراسر کشور انجام می‌شود.

 دوره آموزشی یاوران ولایت آموزش فرماندهان واحدهای پیشگام استان گلستان با حضور دانش‌آموزان نخبه گلستانی و مقامات کشوری و لشکری از 23 تیرماه جاری آغاز شده و تا 29 تیرماه ادامه دارد.

این دوره با حضور استاتید برجسته استان و کشور در اردوگاه صالحین شیرآباد ویژه دانش‌آموزان پسر و دختر برگزار می‌شود و در این دوره درس‌های مختلفی از قبیل کار تشکیلاتی، خودشناسی، شناخت ایران اسلامی، فضای مجازی و رسانه، سبک زندگی و دیگر برنامه‌ها در  فضای اردویی به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری امشب در دوره یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی استان گلستان اظهار کرد: در گذشته پدران و مادران از همان کودکی کنار فرزندان خود می‌نشستند و به آنها یاد می‌دادند که بنده خداوند، از امت محمد (ص) و از شیعه امیرالمونین (ع) هستند در واقع مانند کبوتری که با نوک خود طعمه را در دهان جوجه قرار می‌دهد آنها هم فرزندان خود را با توصیه به دینداری و تقوا بیمه می‌کردند.

آیت‌الله سیدعبدالهادی حسینی‌شاهرودی ادامه داد: افرادی که بین آنها و خداوند رابطه مستحکمی وجود داشته باشد و دیانت و تقوا داشته باشند وقتی مسؤولیتی بگیرند وظایف خود را به درستی انجام می‌دهند و در موقعیت‌های مختلف زندگی اهل دزدی و خیانت نیستند.

وی بیان کرد: اینکه نوجوان و جوان امروز با اصول دین و احکام دین آشنا نیست تنها ماهواره‌ مقصر این کمبود نیست بلکه تا حدی مقصر والدین هستند که فرزندان خود را با دین آشنا نکردند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آمار نادرست دادن در محیط اداری برای ارتقای شغلی خلاف تعهد و دینداری است، بیان کرد: در صورتی که فرد دیندار و باتقوا باشد اهل دزدی و فریب نمی‌شود.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه در بسیج باید نوجوانان و جوانان را با دین و معارف آشنا کنند، یادآور شد: اگر می‌خواهیم جامعه ما اصلاح شود باید به مسأله دین و دینداری بازگردیم و نسبت به روز قیامت، بهشت و جهنم معتقد شویم.

وی با بیان اینکه باید معرفت دینی در قلب‌ها ایجاد شود، تأکید کرد:  مردم قبل از انقلاب اسلامی بهتر بودند زیرا در آن زمان پدران و مادران به ایمان و اعتقادات فرزندان خود توجه بیشتری داشتند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار