بیانیه بسیج فرهنگیان گلستان به اظهارات دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک در گلستان:

بسیج فرهنگیان استان گلستان در واکنش به دفاع بی‎اساس برخی مسئولان از سند 2030 در جلسه کارگروه بانون در گرگان واکنش نشان دادو آن را ازریشه غلط دانست.

اسلام، بالاترین مفاهیم تربیتی را درخود جای داده/ نظام تربیتی مبتنی بر غرب محکوم به شکست است

به گزارش گلستان 24، بسیج فرهنگیان گلستان در بیانیه ای سخنان مطرح شده دومین کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان گلستان را محکوم و آن را در جهت سلطه فرهنگی غربیان و دخالت دراستقلال کشور بیان کرد.

در این بیانیه که در اختیار این پایگاه خبری قرار داده شده، آمده است:

ما برای تربیت نسل آینده با حریفی به نام نظام سلطه بین المللی مواجه هستیم، که برای نسل جوان ملت ها به ویژه ملت ایران برنامه دارد. نوسازی نظام آموزشی به شیوه تقلیدی و رو نویسی از دست غربی ها کاری غلط است. آموزش و پرورش کار حاکمیتی است و دولت باید در آن نقش آفرینی کند.(مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان ۱۳/۲/۱۳۹۵ )

پس از هشدارهای مکرر و تیزبینانه رهبر معظم انقلاب در خصوص تهدید خطر نفوذ فرهنگی و پذیرش سند 2030 در کشور با لبیک به ندای ولی امر مسلمین و پیگیری های نخبگان عالی فرهنگی ، مسئولان مراجع عظام و مطابات خودجوش مردمی سرانجام این سند ازسوی رئیس جمهور از دستور اجرا در آموزش و پرورش خارج شد،اما چون به طور کامل ابطال نگردید بازهم با پیگیری های فراوان نامه رسمی آن ارسال و چندی پیش از صفحه اسناد بالا دستی سایت کتب درسی نیز خارج شد .

حال در کمال نا باوری می بینیم در هفته بهزیستی و در دومین کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان گلستان در 26 تیرماه جناب آقای الوندی دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک در سخنانی شبهه انگیز به صراحت از افتخار آموزش بی سر و صدا جنسی 5 هزار کودک و نوجوان درتهران سخن می گویند چیزی که مسئولان تا به امروز آن را دروغ مخالفان معرفی می کردند؛ این در حالی است که این مقام مسئول تنها به خوب بودن و بازدهی خوب آن بدون ذکر شاخص ها و چگونگی آموزش آن اشاره کردند .

از طرفی مشاور بانوان فرمانداری گنبد کاووس نیز در اظهاراتی قابل تامل هر اتفاقی در جامعه را ناشی از ناآگاهی والدین، کودکان و نوجوانان بیان کرد و گفتند باید تابوها مسائل جنسی را شکست که از سخنان این مادر و روانشناس جز حیا زدایی در جامعه چیز دیگر استنباط نمی شود.

البته باید به این ایشان گفت؛ جهل جامعه ناشی از کم کاری مسئولان است چراکه خود با به جای پرداختن به مسائل اصلی جامعه همچون اقتصاد و فرهنگ به دعواهای سیاسی برای منحرف کردن اذهان جامعه می پردازند و این اجحاف در حق نسل جدید است.

نظام آموزشی کشور بزرگ اسلامی ایران مبتنی بر سند تحول بنیادین در موضوعات مختلف برنامه های مدون و جامعی را راجع به تربیت فرزندان ارائه می نماید اما افرادی غرب گرا که مطامع سیاسی خود را در پذیرش اسناد غربی می پندارند به بهانه های حقوق کودک، توسعه پایدار و حقوق شهروندی سعی در جایگزینی فرهنگ منحط غرب دارد که شایسته فرهنگ غنی اسلامی ما نیست.

بدون تردید، طرح پذیرش مسائلی مانند حقوق کودکان و دوره گردی در سراسر کشور و ابلاغ به فرمانداری ها حکایت از طراحی ننگین، خفت بارو مرموزانه ۲۰۳۰ در راستای توسعه غربی و تخریب نهاد مقدس خانواده دارد که مسئولان و مردم و جامعه بزرگ فرهنگیان استان و کشور باید نسبت به آن حساس باشند.

لذا ما فرهنگیان بسیجی استان گلستان برطبق فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی ضمن مخالفت با نظرات ارائه شده در جلسه کارگروه بانوان در استانداری گلستان خواستار عذرخواهی مسئولان مذکور از مردم مسلمان هستیم و باردیگر تاکید می کنیم که آموزش هایی که از سوی ما معلمین به فرزندان انجام خواهد شد تنها منطبق با آموزه های اسلامی و دینی بوده و هرگز نسخه های آموزشی غربی و ضد خانواده را نخواهیم پذیرفت.

انتهای پیام/ کلاس بیست

ارسال نظر

آخرین اخبار