مسئول قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ۱۳۰ نفر دانشجو در قالب ۴ تیم درمانی, دندان‌پزشکی, فرهنگی و هنر و بهسازی فعالیت خود را از امروز در روستاهای گنبدکاووس آغاز کردند.

آغاز اردوی جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی تهران در مناطق محروم گنبدکاووس

به گزارش گلستان 24 ؛ حسین بختیاری صبح امروز در مراسم متمرکز افتتاح اردوهای جهادی اظهار داشت: از امروز تا 8 شهریور 60 آقا و 70 خانم در 11 روستای دهستان سلطانعلی, شامل, توحید یک و دو, سلمان فارسی یک و دو و سه, ابوذر یک, دو و سه, امید آباد, امیدیه, فیضیه یک و 2 در حوزه‌های مختلف فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: در حوزه بهداشت, این افراد به درب منازل مراجعه و بهداشت و نحوه صحیح استفاده از دارو را آموزش خواهند داد و در صورت نیاز دارو, دارو به صورت رایگان در اختیار روستائیان قرار می‌گیرد.

مسئول قرارگاه جهادی پویش‌های انقلاب اسلامی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح کرد: در حوزه درمان در سه بخش بهداشت و آموزش, خدمات عمومی و خدمات تخصصی فعالیت می شود و خدمات تخصصی شامل فیزیوتراپی, گفتاردرمانی, پزشکی شامل اطفال, پوست و داخلی است که در این حوزه هم در صورت نیاز دارو, دارو تحویل و اگر این دارو را تیم نداشته باشد از سطح شهر تهیه و به صورت رایگان تحویل می‌دهند.

وی یادآور شد: 8 یونیت سیار در مدرسه روستای توحید یک مستقر و فعالیت‌های ترمیم, جراحی, جرم گیری, عصب‌کشی را به صورت رایگان انجام می‌دهند.

بختیاری در حوزه فرهنگی تاکید کرد: 50 نفر دانشجو در قالب تیم های 10 نفر به همراه یک روحانی, 3 نفر تربیت کودک, نوجوان و جوان در هر روستا به تفکیک وارد شده و فعالیت های فرهنگی انجام می‌دهند.

مسئول قرارگاه جهادی پویش‌های انقلاب اسلامی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار داشت: در این مدت 8 تا 11 مدرسه در این روستاها در شهرستان گنبدککاووس از نظر ظاهری بهسازی می‌شوند.

انتهای پیام/ تسنیم

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار