رئیس دانشگاه آزاد اسلامی علی‌آباد کتول گفت : دفتر اشتغال و کارآفرینی در این دانشگاه ایجاد شده تا بتواند با مشاوره های لازم خلا بازار کار و دانشگاه را کم و جبران نماید .

دفتر اشتغال و کارآفرینی برای جبران فاصله دانشگاه و جامعه راه اندازی شده است

به گزارش گلستان 24 ؛دکتر علیرضا اسفندیاری گفت : این دانشگاه در سال جدید رویکرد دانش بنیان و مهارت محوری را در دستور کار دارد و قرار شده به دانشجویان جدید الورود و فارغ التحصیلان مشاوره رایگان دهیم .

اسفندیاری از راه‌اندازی دفتر اشتغال در این واحد دانشگاهی برای معرفی دانشجویان به بازار کار خبر داد و  اضافه کرد : در حال حاضر اشتغال در کشور از اهمیت زیادی برخوردار است و احساس ما اینست که با کمی مشاوره می توان به توسعه کسب و کارها کمک کرد .

وی تصریح کرد : مشاوره رایگان برای دانشجویان سال جدید تحصیلی در این واحد انجام خواهد شد، کلاس‌های آموزشی زبان خارجه و فناوری اطلاعات نیز در سال جاری در دستور کار قرار دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول خاطرنشان ساخت : دفتر اشتغال و کارآفرینی در این دانشگاه ایجاد شده تا بتواند خلا بازار کار و دانشگاه را کم و جبران نماید .

اسفندیاری یادآور شد : دفتر اشتغال، دانشجویان دارای شرایط مناسب را به بازار کار معرفی می‌کند، همچنین از خبرهای خوب امسال برای دانشجویان راه‌اندازی دفتر اشتغال در این واحد دانشگاهی است.

وی به خبرگزاری علم و فناوری در خصوص فعالیتهای فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول که از دانشگاههای مهم استان است ، گفت : رویکرد این دانشگاه بیشتر بر موضوعات فرهنگی استوار و زیر‌ساخت‌های دانشگاه نیز برای این کار مطلوب بوده و فضای آموزشی با درجه بزرگ برای این واحد در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه با تاکید بر اینکه اولویت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی علی‌آباد کتول در سال جاری فرهنگی است، اضافه کرد: برنامه‌های فرهنگی در این دانشگاه به‌صورت کاملاً منظم برگزار می‌شود و برای این کار تعامل‌های خوبی با بسیج دانشجویی، کارمندان و تشکل‌های دیگر انجام شده است.

اسفندیاری از رویکرد مهارت افزایی دانشجویان سخن گفت و افزود: یکی از مشکلات اساسی که دانشجو در کاریابی توفیق ندارد ، نداشتن مهارت است ، لذا بنا داریم که هر فارغ التحصیل بتواند با یک دانش و مهارتی از دانشگاه بیرون رود تا بیکار نماند .


انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار